מרינה גורביץ קרייצר נבחרה זו העונה ה- 9 להוביל את צילומי המותג ml (מתאים לי).
צילום: אמיר יהלצילום: אמיר יהל
צילום: אמיר יהל
אחרי שקרסה ונרכשה מחדש חוזרת רשת ML בכוחות מחודשים עם הכוונה לתת מקום של כבוד אמיתי לאופנה במידות גדולות.
מרינה (42) נשואה (בפעם השניה) ואמא לשתי בנות ( 12,6) ובמידה 42-44 אומרת על סט הצילומים: "אני גאה בגוף שלי. מבחינתי, אני מייצגת את האישה המושלמת. אני מסתובבת בבריכה ובים כאילו הייתי טופ מודל. לא תמיד הייתי כזו. היו רגעים מאוד קשוחים בעברי שבהם הרגשתי רע ומכוערת. היום אני בשיא ההשלמה עם גופי".
מרינה היא בוגרת שנקר בהכשרתה, שהחלה את הקריריה המקצועית שלה כמעצבת אופנה ויועצת תדמית וסטיילינג לנשים במידות גדולות היא היום קואצ'רית המתמחה בשיטת ה-NLP עם התמחות בדימוי גוף ובמטופלים הלוקים בהפרעות אכילה.
"בעבר הייתי מתביישת בגוף שלי ועושה הכל על מנת לטשטש את קווי המתאר שלו. עם הזמן הבנתי שזה הגוף שלי, אין משהו אחר. יש לי נטייה להשמנה, אני שומרת על עצמי ופעילה מאוד מבחינה ספורטיבית אך לא ארעיב את עצמי כדי לרדת באופן דרמטי במשקל. היום לאחר עבודה קשה עם עצמי ועל עצמי אני שלמה לחלוטין עם גופי ואוהבת אותו".
מרינה מוסיפה: "חשוב לי להעביר את המסר שאני מייצגת את האישה האמיתית ברחוב, ולא זו הניבטת מבעד לצילומי קמפיינים של מותגי אופנה. אני היא האישה הרגילה, ואני זו שאמורה לייצג את רוב הנשים בחוץ".
לדבריה, היא למדה עיצוב אופנה כי מה שתמיד עיניין אותה היה ההתעסקות בגוף הנשי. "לא ידעתי איך למקם את הגוף שלי. מאז ומתמיד הייתי עגלגלה. תמיד שמעתי את המשפט: את כל כך יפה, למה שלא תרזי בכמה קילוגרמים? בתוכי ידעתי שאני יפה וסקסית ומהמקום הזה התחלתי להתעמק באופנה וסטיילינג לנשים מלאות".
צילום: אמיר יהלצילום: אמיר יהל
צילום: אמיר יהל
לאחר שהבינה שנושא הדימוי העצמי ודימוי הגוף תופס חלק משמעותי מעיסוקה המקצועי ואחרי שנים של טיפול אינטנסיבי בעצמה היא הבינה שהכל מגיע מבפנים ומידת האהבה והאנרגיות החיוביות המוענקות לאדם בעודו רך בשנים ישפיעו רבות על מהלך חייו, מתוך התת מודע.
היא החלה להעמיק את הידע בתחום, לרכוש ידע מקצועי ולהפוך לקואצ'רית בשיטת ה-NLP . כיום במסגרת 2 קליניקות שבבעלותה היא מתמחה בטיפול בנשים הסובלות מאנורקסיה, הפרעות אכילה ובכל הקשור לדימוי גוף.
בקרוב היא גם תשיק סדרת סדנאות לשנים בכל הגילאים העוסקת בתחום התמחותה: דימוי גוף ואיך מגיעים למצב של השלמה עצמית.
היא גם נותנת טיפים בכיוון לכל הנשים באשר הן:
1. בדקי מי עומד בינך לבין המראה. לכולנו יש דמות משפיעה שהיא אידיאל היופי שלנו, התקועה לנו בראש כבר מגיל הנעורים. אם קיימת דמות כזו, החילפי אותה מייד בדמותך את, כי הכי טוב להיות את, להתחבר לעצמך. ואם את בכל זאת זקוקה לדמות משפיעה, מצאי דמות דומה לך במאפייניה החיצוניים, כך שהמודל לחיקוי יהיה נגיש ואפשרי.
2. המוח לא מבדיל בין תפיסה עצמית מציאותית או כזו שאת מאמצת לעצמך.
בחרי לעצמך עוגנים בגוף, איברים שאת אוהבת במיוחד. את יכולה לבחור למשל בעיניים ולאט לאט להוסיף איברים נוספים. מחקרים מראים כי הגוף שלנו מפריש את ההורמון דופמין בכל פעם שנוצרת תחושה טובה. ככל שתוסיפי לרשימה איבר נוסף אהוב בגופך תאהבי יותר את עצמך, הגוף יפריש יותר דופמין וכך תגיעי לתחושת השלמה.
3. מצאי חברה שתומכת בך וחושבת שאת מהממת. כי אין כמו אחוות נשים בתהליך של העצמה.
פרסום ראשוני: 15:14 , 30.12.19