1 צפייה בגלריה
דודי בבית השרוף | צילום: אסף פרידמן
דודי בבית השרוף | צילום: אסף פרידמן
דודי בבית השרוף | צילום: אסף פרידמן
תושבת נווה עמל בהרצליה, חגית מימיס, יזמה מבצע התרמה למימון השיפוצים בביתה של תושבת השכונה, דליה נדלר. הבית נשרף לפני כחודש, ולצורך שיפוצו נדרש סכום של 200-150 אלף שקלים, מאחר שלא היה מבוטח.
כזכור, בבית משפחת נדלר אסון רדף אסון. לפני שבעה חודשים שכלה האם דליה את בנה חגי בתאונת אופנוע, ולפני כחודש וחצי הלכה לעולמה ממחלת הסרטן בת-זוגו של חגי.
"לא יכולתי לשבת מנגד", אומרת חגית מימיס, קרובת משפחה רחוקה של דליה. "פניתי לבני המשפחה וקיבלתי את הסכמתם, פתחתי פייבוקס ופירסמנו את מספר חשבון הבנק של דליה בכל קבוצות הווטסאפ והפייסבוק. כתבתי שם, שאם כל אחד מהחברים יתרום 50 עד 100 שקלים, היא תוכל בקרוב לחזור הביתה. בשלב הבא נפתח חשבון נפרד שינוהל בידי נאמן".
עד כה נתרמו כ-20 אלף שקלים בלבד. "מכיוון שטרם הצלחנו לגייס את הסכום הנדרש, נשמח לידיים עובדות, כלומר לבעלי מקצוע — שיפוצניקים, חשמלאים — שיתנדבו לסייע. תושבת השכונה, האדריכלית תמר קול הררי, כבר התנדבה לקבל על עצמה את הכנת התוכניות לשיפוץ".
בשלב זה, דליה עדיין מתגוררת בביתו של בן-דודה במושב מדרך עוז, שבאזור מגידו. בהתחלה הביעה רצון להקדים ולשוב לנווה עמל ולהתגורר ביחידת הדיור של בנה חגי ז"ל, וכבר החלו לנקות ולהכשיר את המקום לבואה. בסופו של דבר היא נשארה במושב. "יש לה שם משפחה תומכת, יש שם מועדון שהיא מבקרת בו", אומרת חגית מימיס, "מבחינתה זה עדיף מאשר לחוות כל יום מחדש את מותו של בנה ואת תוצאות השריפה. הלוואי שנצליח לסייע לה בשיפוץ, שתוכל לחזור הביתה ולהתחיל לחיות חיים נורמליים".
לתרומות: חשבון בנק על שם נדלר דליה. בנק איגוד 13, סניף 72, חשבון 2689678. או באמצעות paybox לדודי נדלר, בטלפון 054-6554118.