קבוצת חיילים מנתניה שביקשה בשישי האחרון לבלות קצת במועדון המדיסון סקוור גארדן בעיר סורבה להכנס על ידי היחצ"ן שעבד במקום, עקב העובדה שהם מגיעים מנתניה.
2 צפייה בגלריה
צילומים: מסך, יח"צ
צילומים: מסך, יח"צ
צילומים: מסך, יח"צ
הקבוצה ביקשה מהיחצ"ן של הליין ביום שישי האחרון לשמור להם מקום במועדון וזה האחרון הבהיר להם כי הדבר לא יהיה אפשרי עקב מקום מגוריהם.
לאחר הסירוב העלה אחיו של אחד החיילים פוסט נוקב ברשתות החברתיות בו כתב: "אחי הקטן, לוחם במג"ב, יצא לשבת בבית לאחר שבועיים בשטח בהם דאג שאני ואתם נוכל לישון קצת יותר בנחת. את השישי שלו הוא החליט לבלות במועדון המדיסון בהרצליה, והוא סיפר לי שלאחר התכתבות קצרה עם היחצן שלהם, התברר שלא מתאים ל"אליטה" של המדיסון שחבר'ה מנתניה "יבלו" אצלם. שלחתי הודעה ליחצן ושאלתי אותו האם אפשר לשמור מקום לכמה חבר'ה, ונחשו מה הוא ענה? 'חשוב לנו לדעת מאיפה הם שנדע אם זה אפשרי להכניס אותם, ככה זה עובד כפרה' ".
2 צפייה בגלריה
צילומים: מסך
צילומים: מסך
צילומים: מסך
"אני לא יודע אם זה יותר הזוי או יותר עצוב, אבל כנראה שמישהו שם חי באיזה סרט ישן ופרימיטיבי שכבר מזמן חלף מבתי הקולנוע. אז בפעם הבאה שאתם יוצאים למועדון והולכים לשלם 54 ש"ח על כוס וודקה-רדבול, תדאגו לפחות שזה לא יהיה לאנשים שמקטלגים אתכם על פי סטיגמות, עיר מגורים, צבע עור ושאר ירקות".
ממועדון המדיסון סקוור גארדן נמסר: "מדובר בטעות של היחצ"ן שתטופל בהתאם. אין שום הנחיה לסנן מבלים על רקע מוצאם, מקום מגוריהם וצבע עורם אלא על פי גילאיהם בלבד. במקרה הנדון מדובר על ליין בימי שישי המיועד לבני שנתון 98 ומטה (20+) ולא לבני שנתון 99 כפי שהיה במקרה הזה. היחצ"ן טעה ששרבב את עניין המגורים שאינו רלוונטי ואנחנו נטפל בנושא זה".