הנה הצעה שספק אם רבים היו מוותרים עליה: השף והטאלנט יהודה עמר, תושב הרצליה וזוכה העונה השביעית במאסטר שף, סירב למשרה נחשקת שהציע לו המיליארדר רומן אברמוביץ', המתגורר בוילה רחבת ידיים בהרצליה פיתוח להיות השף הפרטי שלו.
2 צפייה בגלריה
צילומים: יח"צ, צ'לסי
צילומים: יח"צ, צ'לסי
צילומים: יח"צ, צ'לסי
לפי הפרסום הראשוני של העיתונאית יפעת הללי אברהם ב'מאקו', עמר שקל את הבקשה בכובד ראש ולאחר שהבין כי ייאלץ לבשל למיליארדר ואורחיו גם אוכל לא כשר סירב בנימוס.
אברמוביץ', הנחשב לאחד מעשירי העולם עם הון אישי של 12.4 מיליארד דולר, הציע לשף המצליח לעבוד אצלו במשרה מלאה, כך שהוא יהיה אמון על כל המזון שיוגש באחוזה המפוארת והפרטית שלו בהרצליה פיתוח.
דרישות התפקיד כללו בניית תפריט מיוחד על ידי עמר והגעה קבועה שלו לאחוזה הפרטית, שם יבשל לאברמוביץ', למשפחתו, לצוות הקבוע שלו - וכמובן לאורחים ולאנשי העסקים שמגיעים לביתו של האוליגרך עבור פגישות עסקים.
2 צפייה בגלריה
צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם
בתגובה לאתר החרדי "כיכר השבת" אמר עמר: "השאלה הראשונה שלי בכל פעם שאני בא לבשל או לאכול, היא 'האם זה כשר'. מצוות כשרות היא מעל הכל אצלי. עד לפני שבוע כיהנתי כשף במלון 'סטאי' ביפו, וגם שם הקפדתי באדיקות על כשרות. הדבר שאני הכי דבק בו זה אמונה בקב"ה וכשרות; אין לזה שום מחיר בעולם".