בין ה-22 ל-24 באוקטובר תאיר עיריית הרצליה את בניין העירייה ומספר מתנ"סים במשך שלושה ימים בוורוד. בית קינן יואר לילה אחד, ב-24.10. כל זאת במסגרת חודש המודעות לסרטן השד שמתקיים בחודש אוקטובר, ברחבי העולם ובישראל.
1 צפייה בגלריה
בניין העירייה מואר בוורוד. צילום ארכיון: דוברות עיריית הרצליה
בניין העירייה מואר בוורוד. צילום ארכיון: דוברות עיריית הרצליה
בניין העירייה מואר בוורוד. צילום ארכיון: דוברות עיריית הרצליה
בין האירועים שמקיימת העירייה במהלך אוקטובר, תערוכת צילומים "שלמות" של נשים המתמודדות עם סרטן השד, שצולמו ע"י הצלמת פזית עוז, מפגשים בבתי תושבים ובמתנ"סים עם נשים שהחלימו מסרטן השד ויספרו את סיפורן האישי, בשיתוף עמותת "אחת מתשע", וכן סרט תיעודי בסינמטק - "יומן החלמה".
טורניר כדורשת PINKTOBER
בשישי הקרוב (11.10) החל מהשעה 08:30 יתקיים טורניר כדורשת בהשתתפות 14 קבוצות נשים מכל רחבי הארץ, לרגל חודש המודעות למאבק בסרטן השד, שכל הכנסותיו הינן תרומה לפעילותה של האגודה למלחמה בסרטן.
הטורניר יתקיים באולם היובל בהרצליה, ביוזמת מתנדבי סניף הרצליה של האגודה למלחמה בסרטן בהובלתו של ד"ר פיליפ חלאבין, יו"ר הסניף ולוני רוזנבלום, יזם ומנהל פרויקטים בספורט, ובשיתוף עיריית הרצליה.
למידע נוסף על פעילות סניף הרצליה ולהתנדבות:
טל. 09-9512706 | ICA-Hertzlia@cancer.org.il
מ"מ וסגנית ראש העיר הממונה על תיק הנשים, איה פרישקולניק, אמרה: "עיריית הרצליה רואה חשיבות רבה בקידום הפעילות לטובת העלאת מודעות לסרטן השד ומעודדת את תושבות העיר להיבדק. כחלק ממדיניות זו אנו מקיימים מגוון אירועים ברחבי העיר".
פרטים על כל האירועים באתר העירייה ובעמוד הפייסבוק העירוני.