עיריית הרצליה פועלת להגשת תביעה נגד "ספא פיתוח", שפועל זה כשנה בלב שכונת מגורים ברחוב מוצקין בהרצליה פיתוח. זאת בעקבות תלונות רבות שהגישו דיירי הרחוב במוקד העירוני, נגד פעילותו של הספא בשכנותם. "הספא פוגע באיכות החיים שלנו", אומרים שוש ורון פולמן, המתגוררים ברחוב.
1 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
לדבריהם, באחרונה הורחבה פעילות הספא, והוא הפך בשבתות למועדון שנערכים בו, בבריכה ובחצר, מסיבות ואירועים מרעישים. כל אלה הופכים את חיי השכנים לבלתי נסבלים. "זה מתאים יותר לאחוזה מבודדת או לאולם אירועים", טוענים השכנים.
"בשבת שעברה נערכה שם מסיבת רווקות", מוסיפה השכנה, הדר לוסטיג. "סבלנו ממוזיקה רועשת ומצווחות של הבנות שקפצו והשתוללו בבריכה. אחרי חמש פניות למוקד, הגיע הפיקוח העירוני ועצר את הבלאגן".
השכנים מצביעים על תנועת מכוניות שאינה הולמת רחוב צר, נטול מדרכות ומקומות חניה מסומנים. "כמעט בכל יום רעייתי ואני מוצאים עצמנו חסרי גישה לחניה מול שער הכניסה לביתנו", אומרים בני הזוג פולמן. "מיום ליום גדל מספר המכוניות כאן".
"הרחוב שלנו חד-סטרי", מוסיפה לוסטיג. "אנשים שמגיעים לספא נכנסים לרחוב באין כניסה, כי זה מקצר להם את הדרך. המדרכות לא מסומנות ואין תמרור האוסר על חניה, אז הם חונים בכל מקום וחוסמים כניסה לבתים. איכות חיינו השתנתה לרעה".
מנהלת הספא, שסירבה להזדהות בשמה, אמרה בתגובה: "חבל שאנשים מתלוננים על שטויות. מדובר במקום קטן ושקט, אין הרבה תנועה. אחרי שהשכנים התלוננו במוקד העירוני על רעש במסיבה בשבת, החלטנו להפסיק את הפעילויות בשבת. בעקבות תלונות התושבים קיבלנו פנייה מהעירייה, והנושא בטיפול. נעשה כל דבר כדי לא להפריע לשכנים".
מהעירייה נמסר: "התלונה נבדקת".