הנהגת ההורים בהרצליה מצטרפת לקריאת הנהגת ההורים הארצית בהחלטתה להשבית את מערכת החינוך בארץ בשעה הראשונה ביום שישי הקרוב.
2 צפייה בגלריה
כיתה ריקה. צילום: יורם כהן
כיתה ריקה. צילום: יורם כהן
כיתה ריקה. צילום: יורם כהן
בהודעה שפרסמה הנהגת ההורים בראשות זיו עומר נכתב: "הורי ישראל יוצאים למאבק למען רווחת כלל הילדים וילדי השילוב והחינוך המיוחד בפרט. הרעיון הבסיסי היה נכון. חוק ההכלה יאפשר שילוב של ילדים עם קשיים שונים: החל מלקויי למידה וקשיים רגשיים ועד מוגבלויות כמו שיתוק מוחין, תסמונת דאון ואוטיזם. רק הביצוע לקה בחסר.
"בתי הספר לא קיבלו תקציב מספיק לנושא, לא הוכשרו רכזות הכלה, צוותי החינוך וצוותים פרהרפואיים לא הוכנו לנושא. המשמעות היא פגיעה בילדי החינוך המיוחד בראש ובראשונה, אך גם בכלל תלמידי הכיתה המשלבת ובצוות החינוכי.
2 צפייה בגלריה
זיו עומר | צילום: פרטי
זיו עומר | צילום: פרטי
זיו עומר | צילום: פרטי
"הנהגת ההורים הארצית יצאה בקריאה לכלל ציבור ההורים בישראל להיערך להשבתת מחאה בת שעה אחת, ביום שישי, 13/9/2019, אז יחלו הלימודים בשעה 9:00. המחאה תחת הכותרת: פגיעה בחינוך המיוחד היא פגיעה בכולנו. למרות שהמצב בהרצליה טוב יותר ועיריית הרצליה נותנת יותר להורי החינוך המיוחד, הנהגת ההורים העירונית הרצליה החליטה להצטרף למאבק הארצי ואנו קוראים להורי העיר להצטרף למחאה, לשלוח את הילדים לבית הספר בשעה 9:00, ולנצל את הזמן להסביר לילדים על שונות, ילדים מיוחדים והחשיבות בשילוב הולם בחברה".