1 צפייה בגלריה
טבריה. צילום: shutterstock
טבריה. צילום: shutterstock
טבריה. צילום: shutterstock
לפני שמונה חודשים יצא מנהל מפעל מהאזור לסוף שבוע בטבריה עם אשתו ומספר זוגות חברים. הוא הרהיב עוז ושכר חדר נוסף במלון גם למאהבת, איתה בילה מתחת לאף של אשתו. למזלו הרע, פריצה במפעל בדיוק באותה שעה, חשפה הכל.
תושב האזור חשב ככל הנראה שאיש לא יעלה על מערכת היחסים שניהל מחוץ לנישואין. הוא היה כה בטוח בכך שכאשר נסע לחופשה בטבריה עם אשתו וזוגות חברים, לקח חדר נוסף גם עבור המאהבת.
רצה הגורל ובשבת בבוקר נפרץ המפעל שאותו הוא מנהל, ונגנבו ממנו חפצים יקרי ערך שגרמו לנזק כספי רב. בעל המפעל מצידו מיהר ליצור קשר עם חברת הביטוח, ולדווח להם על מה שארע ותבע את הנזק בחזרה.
בשלב זה שכרה חברת הביטוח את שירותיו של יגאל שרף, חוקר פרטי ובעלי חברת החקירות "סקיי חקירות", וביקשה ממנו לברר אם לבעל המפעל יש קשר כלשהו לפריצה למפעל, וניסיון לקבל פיצויים שלא בצדק.
"בשלב זה התחלנו בחקירת המקרה, וניסינו לקבל מהגבר אליבי שינקה אותו מכל חשד", מספר שרף, ומוסיף: "הגבר עצמו היה בטוח בעצמו, וסיפר שאת הסוף שבוע הוא בכלל בילה עם חברים בטבריה. אחרי שדיברנו איתו הלכנו ושאלנו חברים שלו שהיו איתו בטבריה, וכולם סיפרו שהוא אכן היה איתם באותו סוף שבוע, אך למרבה החשד, כולם גם סיפרו שבארוחת הבוקר הוא נעדר למספר שעות".
ההיעדרות הזו הדליקה נורה אדומה אצל החוקרים מאחר שזו הייתה בדיוק גם שעת הפריצה למפעל. "התחלנו לסגור עליו והוא התחיל לגמגם כל מיני תירוצים שרק הגבירו את החשד. לבסוף, למרבה ההפתעה, הוא נאלץ להודות שאכן לא היה בארוחת הבוקר אבל מסיבות אחרות לגמרי. מתברר שבזמן שהוא היה במלון עם אשתו והחברים, הוא שכר גם חדר נוסף למאהבת ובשעות הבוקר כשכולם היו בארוחה, הוא בילה איתה בחדר. כך התברר שאין לו שום קשר לפריצה אבל יש לו קשר לבגידה באשתו", מסביר שרף.
בעקבות התגלית שהתבררה במקרה, החליטה אשתו של מנהל המפעל להתגרש ממנו.