Edge־EV, שבבעלות משפחת חורש, יבואנית טויוטה ולקסוס, החלה רשמית לפעול בשבועות האחרונים והתקינה מספר עמדות כפיילוט בחניון גולדה בתל־אביב, ובאוניברסיטת בר־אילן.
צילום: יח"צצילום: יח"צ
צילום: יח"צ
(צילום: יח"צ)
עד סוף השנה תשקיע החברה כמה מיליוני שקלים בהצבת 300 עמדות טעינה עירוניות. את הפעילות ינהל רונן יבלון, שהקים את פעילות "טויוטה סלקט" למכירת המשומשות של יוניון מוטורס, וניהל את רשת הסוכנים שלה.
לחברה יש הסכם עם רשת תחנות התדלוק מיקה להצבת עמדות טעינה מהירה (DC). בערים תשתף החברה פעולה עם מילגם, ולשתיים הסכמים להקמת עמדות טעינה השנה גם בהרצליה.
תחום הרכב החשמלי והנטען יגדל משמעותית בשנים הבאות. לפי ההערכות בתוך שנתיים יהיו בארץ 20 אלף חשמליות והיברידיות נטענות שיזדקקו לטעינה.