סוף השבוע הקייצי הביא אלפים מתושבי העיר לבלות בחופי הים של הרצליה ויחד איתם גם תלונות רבות שקיבלנו ל"מיינט הרצליה".
1 צפייה בגלריה
צילום ארכיון: עיריית הרצליה
צילום ארכיון: עיריית הרצליה
צילום ארכיון: עיריית הרצליה
מעבר למקבץ התלונות על יוקר המחיה במזנונים שכבר פרסמנו לפני כשבועיים, תושבי הרצליה גם התלוננו על היעדר מציל בחוף זבולון, שירותים סגורים בשני חופים (אכדיה דרום וזבולון) והתייקרות החניה העירונית מעשרה שקלים עד כה ל-15 שקלים. כמו כן, התקבלו תלונות על היעדר פיקוח בנוגע לכלבים משוטטים וכן הזנחה במתקני ספורט בחוף השרון.
"מגיעים לחופים עשרות אלפים", אמר השבוע תושב העיר, "ומסתבר שהשירותים נעולים בחוף זבולון. איפה הם בדיוק מתכוונים שהתושבים יעשו את צרכיהם? בים! חוצפה ממדרגה ראשונה". כאמור, תלונה דומה התקבלה גם מתושבת בחוף אכדיה דרום.
תושבת העיר העירה גם על התייקרות החניה העירונית המסובסדת. כידוע, במספר חופים קיימים חניונים עירוניים מסובסדים לתושבי העיר (להבדיל מחניונים השייכים ליזמים פרטיים ושעלותם יכולה להגיע לכדי 40 שקלים לשעה הראשונה בלבד).
צילום: עיריית הרצליה
שש תלונות שונות הגיעו ל"מיינט הרצליה" בנוגע להתייקרות החניה מעשרה שקלים כפי שהיה נהוג אשתקד ל-15 שקלים: "זה אולי נראה קטנוני", כתבה תושבת העיר, "אבל לא צריכה להיות שום סיבה להתייקרות הזו. לא מדובר על חברה פרטית שאמורה להרוויח למחייתה מהפעלת החניונים אלא על עיריית הרצליה שאמורה לספק שירות הגון לתושביה, ואם עד עכשיו הם נטלו סכום של עשרה שקלים מדוע הם שינו את זה?".
כמו כן, התקבלו תלונות על היעדר פיקוח בנוגע לכלבים משוטטים בחופים ש"מבהילים את הילדים", אך יש לציין כי קיבלנו גם תלונות הפוכות המבקשות מהעירייה להתיר כניסת בעלי חיים המוחזקים ברצועה. עוד תלונות הגיעו בנוגע למתקני ספורט בחוף השרון שלא תוחזקו כראוי לטענת המתלוננים, וכן הזנחה במוקדים מסויימים של פסולת שטרם נאספה.
את תגובת עיריית הרצליה אשר חוזרת לפעילות לאחר חופשה מרוכזת נפרסם לכשתתקבל.