אנחנו מדלגים ביניהם על המדרכות, נתקלים בהם בפינות חשוכות ולפעמים צועדים לתוכם בפארקים. התופעה הגוברת של גושי צואת הכלבים ברחובות הרצליה מתגברת ובשבוע שעבר העלו מספר תושבי הרצליה פוסטים נזעמים, אליהם צורפו סרטונים, על התופעה "המסריחה".
1 צפייה בגלריה
צילום: קבוצת "קקי הרצלייני"
צילום: קבוצת "קקי הרצלייני"
צילום: קבוצת "קקי הרצלייני"
עיקר הפוסטים כוונו נגד העירייה והיעדר אכיפה מטעמה, כך לטענת כותבי הפוסטים. תושב העיר, אשר נתקל במספר "מוקשים בשבוע שעבר כתב: "הליכה של 2 דקות מהגן של הבן שלי הביתה. המדרכה מליאה בקקי של כלבים. פשוט כל צעד שני, רואים 'גוש'. אני פשוט שואל את העיחרייה האמונה על האכיפה: 'איפה הפקחים? למה לא נותנים דוחות?' הגיע הזמן לעשות לזה סוף".
כמה קקי נראה בשמונה שניות?
כזכור, לפני כחצי שנה פרסמנו אודות קבוצה סאטירית הנקראת "קקי הרצלייני" שנפתחה בפייסבוק על ידי הורים מקומיים המנסה לשים סוף לתופעת צואת הכלבים ברחובות העיר הרצליה. “אנשים שלא אוספים אחרי כלביהם הם עבריינים לכל דבר", הסבירו בעלי הקבוצה.
מעיריית הרצליה נמסר: "אין דבר מרגיז יותר מלנגב צואת כלבים מהנעל. העירייה אוכפת בכל הכלים העומדים לרשותה את הנושא ובמידה ומישהו 'נתפס' בעבירה של אי איסוף הצואה – מוטל עליו במקום קנס כבד של 730 שקל. עם זאת, לא ניתן להציב פקח על כל כלב..ואנו חוזרים ומבקשים מהתושבים להתחשב בהולכי על שתיים ולאסוף צואת כלביהם. מייד לאחר פורים בכוונת העיירה לפתוח בקמפיין הסברה משמעותי בנושא ניקיון בכלל, ואיסוף צואה בפרט".