1 צפייה בגלריה
צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock
חברת מיקרוסופט חתמה עם "מיינדספייס", המפעילה מתחם עבודה בהרצליה פיתוח, על שכירת שטח של 3,000 מ"ר, בהסכם לשלוש שנים. מדובר בהסכם שיאפשר למיקרוסופט להעביר חלק מפעילות מרכז הפיתוח והמחקר שלה בהרצליה פיתוח וזאת עד להקמת הקמפוס החדש, אשר יוקם בסמוך וצפוי להיפתח בשנת 2020.
"שוק מתחמי העבודה המשותפים עובר שינוי עמוק ברחבי העולם. מה שהתחיל כפתרון נוח ליזמים צעירים שמאסו בעבודה מהבית או מבית הקפה, הפך בשנים האחרונות למודל שמשנה את שוק המשרדים, כזה שמתאים גם לחברות ענק ולתאגידים בינלאומיים שמחפשים לחשוב ולעבוד 'מחוץ לקופסה'", אמר דן זכאי, מייסד משותף ומנכ"ל חברת מיינדספייס.
חלל החדש, המתפרש על פני שתי קומות משרדים במתחם, ישמש את מיקרוסופט עד להקמת הקמפוס החדש של החברה בעיר, שצפוי להיפתח בשנת 2020. לאחר ההרחבה, המתחם החדש ישתרע על היקף של כ-6,000 מ"ר, יאכלס כ-220 חברי קהילה, ובכלל זה עובדי מיקרוסופט. על פי התכנון, החברה תשיק את הקומה השלישית במתחם בחודש אפריל 2018.
במיינדספייס ציינו כי העסקה עם מיקרוסופט היא מהגדולות ביותר בתחום מתחמי העבודה המשותפים וכי זוהי העסקה הגדולה ביותר שחתמה מיינדספייס מאז הקמתה ב-2014 על ידי דן זכאי ויותם אלרואי. כיום מפעילה החברה כ-16 מתחמי עבודה בערים תל אביב, הרצליה פיתוח, לונדון, ורשה, ברלין, מינכן והמבורג. בנוסף, בקרוב צפויה החברה להודיע גם על התרחבות לשוק האמריקאי. בין לקוחותיה גם Booking.com, סמסונג, בנק ברקליס, סימנס, לופטהאנזה, ענקית האינטרנט הסינית Cheetah Mobile.