2 צפייה בגלריה
מחפש בית | צילום: כלביית גליל ים
מחפש בית | צילום: כלביית גליל ים
מחפש בית | צילום: כלביית גליל ים
במשך 12 שנים חי הכלב הופ עם משפחתו. הוא שיחק עם הילדים, דאג לבעליו, אהב ונאהב. הוא אומץ על ידי המשפחה כשהיה רק בן 6 שבועות, אך כעת, כשהוא זקן ועייף יותר, הפך לנטל על המשפחה שהחליטה כי לא מעוניינת להמשיך לטפל בו.
בכלבייה בגליל ים מספרים כי אב המשפחה הגיע לאחרונה למקום והפציר כי אם לא יסכימו לקבלו, הוא יקח אותו לווטרינר ויבקש להרדים אותו. דני, בעל הכלבייה לא נשאר אדיש לאיום והסכים לקבל את הופ בתקווה כי בקרוב יימצא לו בית חדש.
עדי יוספון, מתנדבת בכלבייה, קיבלה את הופ ואף העניקה לו את שמו, בתקווה לסוף טוב. "הוא לא אכל במשך שלושה ימים, היה בדכאון ולא רצה לצאת מהתא כלל. אחרי שישבנו איתו בתא, ליטפנו ופינקנו אותו עם שימורים, הוא התחיל לקשקש קצת בזנב. בימים אלה הוא כבר מטייל במתחם הכלבייה ומאוד חברותי לאנשים ובעיקר מחפש תשומת לב. אין ספק שהבגידה של הנוטשים שברה לו את הלב, אבל אני בטוחה שאם יגיע האדם שיסכים לעשות מצווה ולתת לו לסיים את חייו בכבוד - הוא יהיה מאושר".
המקרה של הופ הוא לא יחיד. כלבים נטושים רבים שוהים בכלבייה וממתינים להזדמנות שנייה. "לצערי הכלבייה מפוצצת בכלבים שננטשו ומחפשים בית חם. אנחנו לפני החורף הקר, ולכן מפצירים באנשים לא לקנות כלבים ולהגיע לאמץ. הכלבים בכלבייה לא פחות אוהבים ולא פחות מקסימים ויפים. מעורב זה הכי גזעי שיש. בואו להתאהב".
2 צפייה בגלריה
צילום: כלביית גליל ים
צילום: כלביית גליל ים
צילום: כלביית גליל ים
כלביית גליל ים עובדת עם מספר עמותות בעלי חיים, ביניהן "חבר לי", "חברים לחיים", "מטה יהודה" ו"ראשון אוהבת חיות". מהכלבייה נמסר כי הופ יימסר ללא סל אימוץ, אם תגיע המשפחה הנכונה.
רוצים עוד פרטים על הופ? ניתן להתקשר בכל שעה ל- 050-6676367.