1 צפייה בגלריה
מתחם O2 בלונדון | צילום: Shutterstock
מתחם O2 בלונדון | צילום: Shutterstock
מתחם O2 בלונדון | צילום: Shutterstock
מתחם תרבות, ספורט ובילוי ענק יקום במתחם צפון גלילות, בסמוך ל"סינמה סיטי", בעלות של כ-600 מיליון שקל. כך אישרה עיריית רמת השרון בשבוע שעבר.
המתחם המתוכנן מהווה חלק ממתחם עסקים, משרדים, מסחר ופנאי שמקדמת עיריית רמת השרון בהמשך למתחם "סינמה סיטי" גלילות הפעיל כבר היום. המתחם, שייבנה כדוגמת O2 בלונדון ובברלין יכלול: אולם רב תכליתי של 17-20 אלף מקומות כדי שיוכל לארח מופעים, אירועי ספורט (כדורסל, הוקי, טניס, כדוריד וכו'), כ-4,000 מ"ר מסחר תומך, מרכז כנסים וחניונים שישרתו את המתחם ואת אזור התעסוקה.
המתחם, ששטחו הכולל כ 45 דונם, נמצא בחלקה המערבי של רמת השרון, מצפון למתחם הסינמה סיטי הסמוך למחלף גלילות. למתחם נגישות מכביש 2, נתיבי איילון, כביש 5, וכן באמצעות תחנת הרכבת המתוכננת בצפון גלילות.
ראש עיריית רמת השרון, אבי גרובר, הודיע כי במקום יפעל גם מרכז עירוני. "הפרויקט הוא עוגן כלכלי חשוב, שיניב לעירייה הכנסות ארנונה במיליוני שקלים מדי שנה, אותם נשקיע לטובת שיפור איכות החיים של תושבי העיר. אחרי שנים שהפיתוח של אזור התעסוקה לא התקדם, מתחם זה הוא חלק מהחזון של הפיכת האזור למרכז עסקי ותרבותי של אזור המרכז".