1 צפייה בגלריה
חוגגים באולם, אמש | צילום: פרטי
חוגגים באולם, אמש | צילום: פרטי
חוגגים באולם, אמש | צילום: פרטי
ידוע כי זו מצווה לשמח חתן וכלה ביום חתונתם. אמש (א') נרתמו עשרות כדי לקיים מצווה זו עבור זוג זר אותם לא פגשו מעולם.
א' ו-ש' הגיעו אתמול לאולם האירועים "קסיופיאה" במרינה בהרצליה כדי לחגוג את יום חתונתם. מראש מדובר היה בחתונה קטנה יחסית, אליה אמורים היו להגיע כ-90 איש. אלא שעם תחילת האירוע הופתע הזוג כי רק כ-50 אנשים הגיעו.
אולם האירועים הריק בתחילת האירוע | צילום: פרטי
למראה האולם הריק, החליטו מספר אורחים לרתום את הציבור והתקשרו לחברים על מנת להזמין אותם להגיע. הזמנה כזו הגיעה גם ל-ע'. "אני התחתנתי במאי וכמי שהייתה כלה לא מזמן הבנתי כמה חשוב ומלחיץ היום הזה, וכמה באמת חשוב לשמח חתן וכלה. כשקיבלתי את הטלפון, בעלי ואני לא יכולנו להישאר אדישים. הגענו והיה לנו מאוד עצוב לראות המון כסאות ריקים באולם. הייתה לנו הזכות לשמח אותם, אפילו בלי להכיר אותם. זכינו לא פחות מהם. מאוד מספק לעשות דברים טובים מדי פעם ללא כל אינטרס".
כש-ע' ראתה את האולם הריק, היא פנתה לאסף אמר, תושב העיר ומנהל עמוד קהילתי, על מנת שיפרסם פוסט ויבקש מתושבים נוספים להגיע. "קיבלתי את הבקשה בשעה 21:30 בערב, וידאתי טלפונית מול המקום שזה אכן נכון ופרסמתי הזמנה להגיע לשמח את הזוג".
הפוסט שפורסם לשעה בלבד זכה להמון שיתופים ותגובות, ועד מהרה האולם התמלא באנשים. "קיבלתי המון תמונות וסרטונים שמחים מהארוע וקשה לתאר במילים את ההרגשה, איך זה להיות חלק מכזו מחווה אנושית-קהילתית", הוסיף אמר. "הפידבק היה עוצמתי ומרגש ומעיד על האנושיות במיטבה".
אולם האירועים מלא בחוגגים בעיצומו של האירוע | צילום: פרטי
גם באולם הופתעו לקבלת שיחות רבות. "הזוג לא תכנן חתונה גדולה, אך הגיעו פחות ממה שהם תכננו", מספר אייל אוריאלי, בעל האולם. "פתאום התחלנו לקבל טלפונים ולפתע החלו להגיע עשרות אנשים. לא היינו ערוכים לזה, אך בכל זאת האכלנו ואירחנו אותם בשמחה מאחר שמדובר במצווה ולא רצינו להשבית את השמחה. גם 10 מלצרים שלנו הגיעו מהבית רק כדי לסייע באירוע ולשמח. אנשים פשוט עזבו הכל והגיעו, הייתה אווירה מצוינת, רקדו ושמחו".