1 צפייה בגלריה
אבוקה שנדלקה במסגרת המהומות | צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של "העורק הירוק"
אבוקה שנדלקה במסגרת המהומות | צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של "העורק הירוק"
אבוקה שנדלקה במסגרת המהומות | צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של "העורק הירוק"
האלימות במגרשי הספורט היא לא תופעה חדשה ותזכורת לכך הגיעה ביום חמישי האחרון, אז התקיים משחק בין הפועל כפר סבא להפועל תל אביב באצטדיון כפר סבא. במהלך המשחק פרצה קטטה המונית וכוח משטרה שעמד ביציע אוהדי הפועל תל אביב הותקף. נזרקו לעברם מוטות דגלים, נקראו לעברם קריאות גנאי ואף ירקו ושפכו עליהם מים מהיציע העליון. כמו כן נדלקה במהלך המשחק אבוקה שהלהיטה את הרוחות.
שני חשודים בתקיפה זוהו בידי כוח משטרתי סמוי שישב ביציע. במהלך מעצרם של החשודים הותקפו השוטרים גם בידי אוהדים נוספים. החשודים התנגדו למעצר, אך לבסוף הצליחו השוטרים להשתלט עליהם ולעצור אותם.
במהלך האירוע נעצרו סך הכל 7 חשודים, בהם קטין בן 16 ותושב הרצליה המתגורר במרכז העיר. לאחר חקירתם הם הובלו לבית המשפט בפתח תקווה להארכת מעצרם. את החשוד מהרצליה ייצג עו"ד אסף אלוויה, אשר טען לחפותו.
השופטת אפרת בן ארי הורתה לשחרר של החשוד מהרצליה בתנאים של הרחקה ממגרשי כדורגל למשך 60 ימים, ערבות צד ג' וחתימה על התחייבות עצמית בסך של 3,000 שקל.
אירוע מתגלגל
עולם הספורט מתחיל להיות אובד עצות לגבי דרך התמודדותו עם אוהדי הפועל תל אביב. הקבוצה האדומה שהייתה מצויה במשבר הגיעה ל"משחק העונה" בליגה הלאומית בכדורגל ביום חמישי האחרון מול מוליכת הליגה הפועל כפר סבא, לאחר שמאמנה מוטי איווניר פוטר והוחלף בקובי רפואה. שלא במקרה המשטרה נערכה בכוננות שיא לקראת המשחק, שכן המשחק הגיע שבועיים לאחר משחק כדורסל בו התפרעו אוהדי תל אביב ואף פצעו מאבטחת בראשה. לנוכח מצבה המקצועי הלא מעודד של קבוצת הכדורגל, היה ברור שהדרך להתלקחות מאוד קצרה וכך אכן היה.
במשחק אגב, למי שמתעניין, ניצחו באורח מפתיע התל אביבים. יש לציין כי גם אוהדי כפר סבא לא טמנו ידם בצלחת. האוהדים המקומיים הדליקו אבוקה ביציעים והשליכו חפצים לעבר המאמן היריב קובי רפואה. עם זאת, מאחר שהמשטרה אינה מחזיקה תיעוד של מבצעי המעשה, המועדון הכפר סבאי הוא זה שיספוג ככל הנראה את העונש.