"עברתי חוויות טראומטיות שהשפיעו על היום החשוב בחיי. החלומות היו לחוד והמציאות לחוד. הלילה שתיכננתי לישון במלון על מנת לאגור כוחות לפני החתונה הפך לסיוט", כך תיארה תושבת הרצליה את מה שעבר עליה יום לפני חתונתה בזמן ששכרה סוויטה במלון בעיר.
קראו גם >>>
החתונה התקיימה באוגוסט באולם האירועים "בדולינה" ברעננה. לטענת הכלה, כמקובל כיום בקרב זוגות צעירים, הם הזמינו חדר מעוצב בבית מלון לצורך התארגנות הכלה והמלוות. "מתבקש שהחדר יהיה מעוצב עם נוף יפה לצילומי הכלה טרם פגישתה עם החתן", היא מסבירה.
בהתרגשות גדולה ולאחר חיפושים הכלה מצאה את מבוקשה במלון "הרודס" והזמינה חדר משודרג מסוג סוויטת טרסה לים לשלושה ימים בעלות של כ-3,400 שקלים. בחלומה ראתה הכלה כיצד ביום החשוב בחייה היא מתעוררת בסוויטה מלכותית עם נוף לים, וכיצד התמונות מהסוויטה ינציחו את היום הזה עבורה.
אולם, כך טוענת הכלה בתביעה שהגישה נגד המלון בבית משפט השלום בהרצליה, חלומות לחוד ומציאות לחוד. לטענתה, השהות במלון הייתה מלווה בכשלים רבים ובעיות שלא היו ניתנות לפתרון. רוב הבעיות התרחשו בבוקר החתונה. על פי כתב התביעה, הבעיות גרמו לעיכוב בלוח הזמנים של החתונה וללחץ מיותר, ביום שידוע בעומס ולחץ מטבעו. כמו כן, הדבר גרם לתובעת לתסכול רב, עצבים ובכי.
התובעת ואחותה הגיעו למלון יום לפני החתונה לקבלת החדר והתארגנות בו. על פי המתואר בכתב התביעה, בכניסה לחדר התובעת הבחינה, כי המזגן בסלון החדר אינו מקרר כראוי. בלילה, שהתובעת הלכה לישון לא היה ניתן לכבות את הנורות מעל המיטה. לאחר שפנתה לפקיד הקבלה הוא הציע לה שבשל תקלות בחדר תעבור לחדר אחר מאותו סוג. התובעת קיבלה את הצעת הפקיד, ארזה את חפציה וירדה לקבלה לקבלת מפתח החדר. כאשר הגיעה לחדר היא נדהמה לגלות שהחדר מאויש ומלא בחפצים אחרים.
עוד נטען, כי לאחר מכן הציעו לתובעת חדר נוסף, וכשהיא הגיעה אליו הבחינה כי הוא מלוכלך. כאשר לא נותרו עוד חדרים הגיע הקב"ט לחדר המקורי לנסות ולפתור את הבעיה, אך גם הוא לא הצליח. בסופו של דבר פקיד הקבלה עלה לחדר, הזיז את המיטה וגילה את המתג לכיבוי הנורות שמעל המיטה. כל זה קרה לאחר טרטור של התובעת ואחותה מחדר לחדר בלילה שלפני יום חתונתה.
בבוקר יום החתונה הסתבר לתובעת, כי כל שקעי החשמל בחדר אינם פועלים, למעט שקע אחד. התובעת צלצלה לקבלה וביקשה לסדר את התקלה בדחיפות, שכן החדר משמש להתארגנות של אנשים רבים בין היתר, מכשירי שיער, מצלמות והטענות טלפונים. התובעת ירדה לארוחת הבוקר ולאחר ששבה מצאה כי מנגון הפתיחה והנעילה של החדר הפסיק לפעול. "כל זה הביא לכך שכל יום החתונה התעכב", טענה וציינה כי חוותה חוויה טראומטית במלון שהשפיעה מאוד על היום החשוב בחייה.
תגובת המלון: "האורחת טופלה בזמן אמת וכן לאחר האירוע, צר לנו שלא לשביעות רצונה. כשתתקבל תביעה נגיב בהתאם".