תושב האזור מבקש להתגרש מאשתו ותובע ממנה פיצויים לאחר שהתעמתה איתו במהלך החתונה של בנם וגרמה לבן לנטוש את האירוע.
1 צפייה בגלריה
"אולי באמת אנחנו צריכים להיכנס כולנו לבידוד"
"אולי באמת אנחנו צריכים להיכנס כולנו לבידוד"
בשיא המהומה עזב החתן את האולם
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
התקרית אירעה לפני יותר משנה וחצי, בתקופה שבה שמחות היו חלק מחיינו. לאירוע של בני הזוג הוזמנו 1,200 אורחים, ובמהלך השמחה פרץ בין אביו של החתן לאמו ויכוח קולני שיצא מכלל שליטה. למקום הוזמנו ניידות משטרה כדי להפריד בין הניצים ובשיא המהומה עזב בנם, החתן את האולם.
הדרמה הזו התחוללה כאמור בשיאו של הערב, ולמרבה המזל האירוע נמשך גם בהעדרו של החתן, אבל ההסברים שניתנו במהלך הערב הותירו מבוכה רבה. רק לקראת המחצית השנייה של האירוע חזר החתן וניכר היה כי הוא מרגיש נבוך ומושפל "מההצגה" שארגנו לו הוריו.
האירוע הפך לשיחת היום בתוך המשפחה הגדולה, והורי החתן החלו בהליכי גירושין. כמו כן, אב החתן תובע מהאם פיצוי של מאות אלפי שקלים על עוגמת נפש שנגרמה לו כתוצאה מהמריבה בחתונה.
עו"ד שרין סולן, המייצגת את האב טוענת שיש לחייב את האישה בהוצאות החתונה שהסתכמו בכמה מאות אלפי שקלים ולקזז את חלקה ברכוש המשותף שנצבר במהלך 25 שנות הנישואים.
עו"ד סולן: "אם יתברר כי היוזמה למריבה היתה של האישה והיא זו שחוללה את האירוע מתחילתו - והדבר ניתן לבדיקה בעקבות חקירת המשטרה, שהחליטה לסגור את התיק בגלל שלא היו בו אירוע אלימות פיזיים - אזי לא תהיה ברירה אלא לפצות את שולחה", קובעת עו"ד סולן.
עם זאת טוענת האישה כי "המריבה נגרמה כתוצאה מהאלימות של בני משפחתו של בעלי ולא בגללי או בגללו". במקביל להליך הגירושין עזב הבעל את דירתו ועבר להתגורר בדירה אחרת.