בשבועות האחרונים מתמודדים תושבי רחוב הרי גולן בשכונת יד התשעה שבהרצליה עם מתקפת חולדות בתוך דירותיהם. "פנינו למוקד העירוני, אמרו שהדבירו, אבל אנחנו עדיין רואים את החולדות מטיילות על חוטי החשמל ובתוך הדירות שלנו", אומרת שרית ברוש המתגוררת ברחוב.
1 צפייה בגלריה
חולדות ביד התשעה
חולדות ביד התשעה
חולדות ביד התשעה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>
"מבחינתנו המכה הזאת לא הסתיימה ואנחנו גם לא יודעים מתי זה יקרה, אני מתגוררת בבניין של שמונה דירות ולא היה בית אחד שלא ביקרה בו חולדה. אנשים ישנים עם חלונות סגורים, אנחנו פשוט נואשים", היא מוסיפה.
לדברי ברוש, לאחרונה הוצבו פחים פתוחים למחזור בקצה הרחוב, שהפכו למפגע תברואתי "אנשים משליכים לשם זבל רגיל וזה מקור למזון לחולדות", היא מסבירה, ומוסיפה כי "אין אכיפה והשקעה של העירייה באזור. אני קוראת ליד התשעה (שביב) בכינוי 'הרצליה קיפוח', אני ילידת נווה עמל שנאלצה בשל מחירי השכירות שטיפסו שם , לעבור לשביב, וכאן יש בהחלט קיפוח".
סיגל יוסף, שכנתה של ברוש מוסיפה כי פנתה בעצמה לא מעט פעמים בשבועות האחרונים לעירייה , אבל דבר לא השתנה בשטח. היא עצמה מספרת כי נתקלה בחולדה בפעם הראשונה לפני כשבועיים "אני קמה בחמש בבוקר כל יום, ובאותו היום הייתי בחופשה מהעבודה, שתיתי קפה ופתאום ראיתי את החולדה יוצאת לכיווני ממרפסת השירות. מאז אני חיה עם חלונות אטומים וחוששת לעלות בלילה במדרגות הביתה".
מעיריית הרצליה נמסר: "כל התלונות שהגיעו למוקד טופלו, והדברה נשלחה למקום".