עמיגור, חברת בת של הסוכנות היהודית, החלה השבוע במבצע ארצי לחלוקת תווי שי לחג של הקרן לידידות לעשרות משפחות הגרות בדיור הציבורי בדירות עמיגור בהרצליה, נתניה, כפר סבא ופתח-תקווה. בסך הכל בערים רבות בארץ יחולקו תווי שי בשווי של למעלה ממיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
מנות חמות לנזקקים
מנות חמות לנזקקים
מנות חמות לנזקקים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>
התווים, כרטיסי "תו הזהב" בשווי 500 שקל, יחולקו לכל משפחה יחידנית עם ילדים עד גיל 21 הגרות בדירות הדיור הציבורי של עמיגור, בערים רבות בארץ. מרבית החלוקה מתבצעת בערי הצפון והדרום וכן בירושלים, תל אביב וערי המרכז והשרון, ונעשית בידי צוות מסור של מתנדבים ועובדים של עמיגור ושל הקרן לידידות.
תווי השי, בשווי של מאות שקלים לכל תו, נועדו להקל על דיירי הדיור הציבורי, במיוחד לנוכח משבר הקורונה, ולאפשר להן לרכוש מזון, הלבשה, הנעלה, מוצרי חשמל ועוד בהתאם לצרכיהן ולחגוג את השנה החדשה שבפתח. החלוקה השנה מתבצעת בצל משבר הקורונה אשר הביא למאות אלפי מובטלים בכל הארץ, רבים מבניהם דיירי הדיור הציבורי.
הערים בהן מחולקים תווי השי: באזור הצפון בחיפה, קריית אתא, קרית ביאליק, קרית ים, כרמיאל, צפת, מגדל העמק רמת ישי ונהריה, באזור ירושלים, המרכז והשרון: בירושלים תל אביב, רמת גן, נתניה, הרצליה, כפר סבא ופתח תקוה ובאזור הדרום בבאר שבע, שדרות, אשדוד, אשקלון, רחובות, אופקים ונתיבות.
יו"ר עמיגור, אריה אביר: "אני מבקש להודות לקרן לידידות שאיפשרה את חלוקת השי לחג לאלפי משפחות בישראל, אשר יוכלו למרות משבר הקורונה והשלכותיו הכלכליות הקשות, לפתוח את השנה החדשה בחיוך ולחגוג יחד עם כל עם ישראל. בהזדמנות זו אני מבקש לאחל לכולם שהשנה הבאה עלינו תהא שנה טובה ושנת בריאות".