שלוחת המעצרים של משטרת ישראל הגישה לאחרונה כתב אישום כנגד נתין זר מאריתריאה אשר מתגורר בעיר, לאחר שעל פי החשד תקף את אשתו כי חשב שנטלה חלק בסרטון פורנוגרפי.
1 צפייה בגלריה
נעצר לפני כשבוע וחצי
נעצר לפני כשבוע וחצי
נעצר לפני כשבוע וחצי
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
על פי כתב האישום, האירוע התרחש לפני כשבוע וחצי, דאז בשעת בוקר, צפה הנאשם בסרטון פורנוגרפי וסבר כי אשתו, המתלוננת, משתתפת בסרטון. הנאשם שלח לאשתו את הסרטון לטלפון הנייד, והקליט לה הודעה קולית בה הוא אומר "אני שלחתי לך את הסרטון, תשמעי וגם תסתכלי את התמונה (הטעות במקור, ד"ס) ואחר כך תתני לי את התשובה". בהמשך, שלחה המתלוננת לנאשם הודעה קולית בה היא שוללת את הדברים.
בהמשך לכך, כשעה מאוחר יותר, הנאשם הגיע לסלון הבית, תקף את המתלוננת, אחז בצווארה והשליך אותה לרצפת הסלון. אשתו של הנאשם, קמה מרצפת הסלון, נמלטה מהבית, התקשרה למוקד 100 וביקשה מעובר אורח לשוחח עם המוקדנית. כאמור, בשל כך, מואשם התושב בעבירה של תקיפה של בת זוג.
לצד כתב האישום, הוגשה בקשה מטעם המשטרה למעצר עד תום ההליכים של הנאשם. "אל מול זכותו של המשיב לחירות, עומדת החובה על בית המשפט לעמוד לימינה של המתלוננת ולהגן עליה מפני המסוכנות הטמונה במשיב (הנאשם, ד"ס)", נכתב בבקשת המעצר.
סנגורו של הנאשם השוהה במעצר, ביקש להעביר אותו לחלופת מעצר בביתה של ידידתו של הנאשם, אך בית המשפט דחה את הבקשה, והחליט להשאיר את הנאשם במעצר עד להודעה חדשה.