אירית שחר, אמו השכולה של סרן עמרי שחר ז"ל, פרסמה פוסט קורע לב על כך שהיא מצטערת להפר את ההנחיות וחייבת לפקוד את קברו של בנה בבית העלמין הצבאי בכפר סבא כבכל שבוע: "אף אחד לא הגדיר את היציאה אליך, היא בטוח לא 100 מטר מהבית והיא בטוח לא להצטיידות של מזון ותרופות ולא ספורט! אבל, האם מישהו מבין כמה חיונית היא לנשמה שלי?".
1 צפייה בגלריה
אירית בקברו של סרן עמרי שחר ז"ל
אירית בקברו של סרן עמרי שחר ז"ל
אירית בקברו של סרן עמרי שחר ז"ל
(צילום: פרטי)
סרן עמרי שחר ז"ל, מפקד סיירת דבורות בחיל הים ומצטיין הרמטכ"ל, נהרג לפני כשמונה שנים בתאונת דרכים, ומאז אמו מקפידה לפקוד את קברו כדי לנקותו ולהתייחד עם בנה האהוב. ההנחיות החדשות של משרד הבריאות המתירות יציאה עד 100 מטר מהבית בלבד בשל התפשטות המחלה מונעות זאת ממנה, ועל כך כתבה:
"עמרי ילד שלי אהוב. בימים האפלים שאנו נמצאים בהם, כל יציאה מהבית נמדדת ונבדקת, האם רצוי? האם חיוני?אף אחד לא הגדיר את היציאה אליך, היא בטוח לא 100 מטר מהבית והיא בטוח לא להצטיידות של מזון ותרופות ולא ספורט!
"אבל, האם מישהו מבין כמה חיונית היא לנשמה שלי? המחשבה לא להגיע אליך ולא לנקות לך תהרוג אותי. אז אני פה, יושבת איתך וכשהגעתי לכאן ראיתי את הפריחה ואז זה הכה בי, האביב, האביב כבר פה.
"כמה שאני לא אוהבת כבר את האביב, הוא מבשר לי את תחילת התקופה היותר קשה בחיים קשים. פסח - כולנו מסובין? חג? יום הזיכרון- אין מה להוסיף! יום העצמאות יום הולדת שלך גיל 33. ואז תאריך עברי/תאריך לועזי מה שבא קודם.
והלב במקום להתרחב בבוא האביב כמו בעבר, מתכווץ, מתכווץ ומכאיב מכאיב.
אז ילד שלי תגיד לי שהכל יהיה בסדר, שהמשיח כבר בפתח כמו שמבטיחים לנו וכל התאריכים המפחידים שבפתח יעלמו כלא היו ויהפכו לשמחה אחת גדולה, בבקשה תגיד לי.
אוהבת כל כך אמא שלך".