שני הוריה של אפרת, תושבת הרצליה חלו בנגיף הקורונה לאחר ששבו מחוץ לארץ, ומאושפזים בבית החולים איכילוב.
1 צפייה בגלריה
אלינור טרבולס עם ארגזי המשלוחים
אלינור טרבולס עם ארגזי המשלוחים
אלינור טרבולס עם ארגזי המשלוחים
(צילום: פרטי)
תחילה אושפזה אמה של אפרת, כאחת מהחולות הראשונות במחלקה המיוחדת שנפתחה בבית החולים לחולי קורונה, ולאחר ימים ספורים - גם אביה אובחן כחולה. שניהם בשנות ה-70 לחייהם. "אמא שלי הידרדרה מאוד מהר השבוע, ומהלילה היא מונשמת במחלקה. אני רואה איך הרופאים עובדים מסביב לשעון, לא יוצאים מהחדר של  הטיפול הנמרץ. ועם זאת, הם מדהימים ביחס שלהם".
לנוכח העשייה המדהימה של הצוות הרפואי במקום, החליטה אפרת לבקש סיוע מאלינור טרבלוס על מנת לאסוף תרומות ומזון לטובת העובדים יום וליל. אלינור טרבלוס, רכזת הקהילה ב"מתנ"ס נוף ים" בהרצליה מטעם העירייה, גייסה במהירות את חברי הקהילה שגייסו שלל פינוקים שיגיעו לצוות המחלקה. 
אנשי קהילת "נוף-ים הרצליה פיתוח" גייסו גם מסעדות כמו אגאדיר, הסופר סטופ-מרקט, "פרי וירק רותם", חנות האגוזים "אדממה", הקונדיטורית "נוקי" ועוד רבים - תרמו ברוחב לב. "אנשים פשוט תרמו, בלי לשאול שאלות", מספרת אלינור. לאחר שאספה את כל המזון, הגיע רכב העירייה והעבירה את הארגזים העשירים למחלקת הקורונה באיכילוב.
"הסיפור פה הוא קהילה, שמתכנסת תוך כמה דקות. זאת קהילה מגובשת וחזקה, וזה לא נבנה ביום אחד. במקרים כאלה אתה מבין שזרעת זרעים טובים ועכשיו אתה קוצר את הפירות. כולם מבינים - גם מי שמבקשים, וגם מי שמסייע ועוזר. ועכשיו בתקופה הזאת עולה חוסן קהילתי שב לידי ביטוי הכי חזק עכשיו". 
אפרת מבקשת לנפץ את הסטיגמה הרווחת - לפיה רק זקנים עם מחלות רקע, נמצאים בקבוצת הסיכון המוגבר: "ההורים שלי לא זקנים. אמא שלי עם רקע בריא, ואבא שלי עם סכרת מאוד מאוזנת", היא מספרת, "צריך לשמור על כולם. אני זוכרת שהתלבטנו אם הם יסעו לחו"ל או לא, והיינו בטוחים שהם בריאים ולעולם לא יקרה להם כלום. גם שהם חלו, לא דאגתי לאמא. והנה היא הפתיעה אותנו.
"צריך להפסיק את הסטיגמה של בן אדם בן 65 עם סכרת מאוזנת מגיע לו הכל כמו בן 20 ו30, ואנחנו במצוקה מאוד קשה. כשאנחנו מדברים על אנשים מבוגרים, אנחנו מדברים על אנשים בשלהי חייהם. הם סבים וסבתות - אבל הם אנשים פעילים ועובדים, ואם אנשים לא ישמרו על בריאות הציבור אנחנו נהיה בצרות".