גורמה לצוותים הרפואיים: תושב הרצליה, ירון לויטה, יזם קמפיין מימון המונים שנועד לחלק ארוחות מפנקות ממסעדות יוקרה לצוותים הרפואיים ברחבי הארץ.
1 צפייה בגלריה
ירון לויטה. "מרגש"
ירון לויטה. "מרגש"
ירון לויטה. "מרגש"
(צילום: מסך)
"זה התחיל משיחה עם אחות במיון תל השומר", אומר לויטה, "היא סיפרה לי איך עוד ועוד רופאים ואחיות נאלצים להיכנס לבידוד, משאירים צוות קטן לטפל בכמות לא הגיונית של חולים. הצוותים עובדים במשמרות של 12 שעות רציפות, לפעמים יותר. המתח גבוה, סטרס בשמיים. ואז היא אמרה משפט: 'הלוואי ומישהו היה שולח לנו איזו ארוחה טובה, זה כל כך היה משמח אותנו'.
"פניתי למספר מסעדנים ובתוך 10 דקות כבר קיבלתי תשובה חיובית מכולם - ארוחות מפנקות במחיר מוזל עבור צוותים רפואיים".
איך זה עובד?
"עלות ארוחה לאיש צוות - 50 שקל. זהו מחיר מיוחד הכולל מנה עיקרית, שתייה, תוספות, סלטים פינוקים והובלה. התחלנו עם חדרי המיון בבתי החולים, בכל משמרת כ-50 איש. זאת אומרת שאנו זקוקים ל-2,500 שקל כדי לפנק צוות אחד שלם".
מי המסעדות שמשתתפות?
"עד כה אישרו את השתתפותן המסעדות קיוטו, קבוצת המסעדות של שגב משה, זוזוברה, טאקריה, שיפודי ציפורה, מעדניית סוליקה של השף אבי ביטון, ועוד".
"בינתיים עמדנו ביעד הראשון שלנו: ארוחה מפנקת תגיע לאנשי הצוות בבית חולים איכילוב. בנוסף, יש לנו תרומות של ארוחה לצוות מיון תל השומר ולצוות מד״א בתל אביב. כלכך מרגש. אבל אנחנו לא נחים לרגע - ממשיכים לתרום ארוחות עד שנגיע לכל הצוותים הארץ".
להשתתפות במימון הארוחות לחצו כאן.