המשטרה חוקרת בימים אלה אירוע אלים שבו גבר מהאזור התלונן במשטרה נגד חברו, איש עסקים מוכר, על כך שתקף אותו באמצעות אקדח שהטיח בראשו, ואף איים עליו באמצעותו. והכל ככל הנראה בגלל ויכוח על אשתו של המתלונן, שבחרה לבגוד בו עם איש העסקים.
1 צפייה בגלריה
"אני לא צריכה להמשיך לחיות בשקר"
"אני לא צריכה להמשיך לחיות בשקר"
בגידה
(צילום המחשה: shutterstock)
מהחקירה עולה כי המתלונן "סידר" לאשתו עבודה אצל חברו, איש העסקים. אבל הוא לא שיער שהשניים יפתחו ברומן סוער מאחורי גבו. בשלב מסוים הוא החל לחשוד והפנה לאשתו שאלות בנושא, אולם היא הכחישה בתוקף.
הבעל לא השתכנע ושכר חוקר פרטי, שחשף בנקל את הרומן הלוהט בין אשתו לחברו. בעקבות כך בחר הבעל להיפרד מאשתו - אבל החליט גם לנקום בחברו הנשוי, ושיתף בחומרים שהושגו על ידי החוקר הפרטי גם את אשתו הנבגדת של איש העסקים - וגם הזוג הזה נפרד בעקבות כך.
אלא שאיש העסקים זעם בעקבות הפרידה וביום רביעי שעבר הגיע לבית חברו לשעבר, ארב לו והחל להתעמת איתו בחניון. בלהט הרוחות, לדברי המתלונן, שלף האיש אקדח ובאמצעות הקת חבט בראשו. הוא לא הסתפק בכך, והמשיך להלום בו באגרופים ולאיים עליו עם האקדח.
המותקף הצליח בתושיה רבה לשלוף את הטלפון הסלולרי שלו ולהסריט סרטון של איש העסקים עוזב את המקום, סרטון שהוצג גם בבית המשפט. "בסרטון נראה אדם... אוחז חפץ הנראה כאקדח ביד ימינו, מסתובב והולך לאחור, ומכניס את האקדח למכנסיו, ואז נראה (המותקף) שותת דם ממצחו כשחולצתו קרועה", תיאר השופט את שנראה בסרטון.
נראה כי הסאגה הזאת עוד רחוקה מסיומה, ונכון להיום נקבע דיון בעניין צו הרחקה כנגד איש העסקים החשוד בתקיפה לשבוע הבא. כן ניתנה הוראה למשטרה להחרים את נשקו האישי.