הכירו את סמל שירה גולדמן, כתבת צבאית בחיל הלוגיסטיקה, מצטיינת נשיא המדינה לשנת 2021: כשהיתה שירה נערה צעירה, חוותה פגיעה קשה, וכתוצאה מכך היא מתמודדת עם פוסט טראומה.
1 צפייה בגלריה
סמל שירה גולדמן
סמל שירה גולדמן
סמל שירה גולדמן
(צילום: דובר צה"ל)
קראו גם >>>
שירה קיבלה פטור משירות צבאי, אך החליטה להתגייס לצבא בכל זאת כחיילת מתנדבת. כאשר בקשותיה להתגייס נבחנו, התנדבה שירה לשירות לאומי וטיפלה בחולי סרטן בבית החולים איכילוב. כשבקשתה אושרה והיא התגייסה, כשנה לאחר יתר חבריה לשכבה, שובצה בתפקיד שמבחינתה פחות התאים עבורה.
ביוזמתה, החלה לפנות לדוברויות ולמדורי הסברה, עד אשר קיבלה את מבוקשה והצליחה להשתבץ ככתבת צבאית בחיל הלוגיסטיקה - תפקיד עליו חלמה עוד מילדותה בשל האהבה שלה לכתיבה. שירה מבצעת את תפקידה על הצד הטוב ביותר, תוך מסירות ורצון לתרום מיכולותיה, וסייעה להוביל את החיל להישגים מרשימים ברשתות החברתיות.
שירה מספרת: ״למרות שלא פשוט לי לשתף, חשוב לי שבנות ובנים שמתמודדים עם משברים ישמעו את הסיפור שלי וידעו שהם מסוגלים לעשות הכל. גם כשנראה שאין טיפת תקווה, יש בכולנו את הכוחות הפנימיים להמשיך בדרך הקשה, להבין באיזה שביל רוצים לצעוד ולכבוש מטרות ויעדים. אני מקווה שעצם זה שאני משתפת בסיפור שלי, יגרום לאנשים נוספים לקבל אומץ ולהיחשף - להיות גאים במסע שאנחנו עוברים ועוד נעבור׳׳.