מחסור חמור בציוד רפואי בבתי החולים בארץ הביא את עמותת ידידי המרכז הרפואי מאיר לצאת בקמפיין מימון המוני לרכישת ציוד לטיפולי קורונה בבית החולים.
1 צפייה בגלריה
בית חולים מאיר
בית חולים מאיר
בית חולים מאיר
(צילום: יוגב עמרני)
רק אתמול (שבת) הנחה משרד הבריאות את בתי החולים להיערך למחזור ציוד מיגון רפואי. בהודעה שהוציא המשרד, נכתב כי תדירות והיקף השימוש בציוד המיגון גדלים באופן משמעותי כשפורצת מגיפה, וכי "צפוי מחסור". במשרד הסבירו כי העלייה בביקוש ופגיעה בשרשרת הייצור, עלולים להוביל לדלדול מהיר של הציוד במדינות העולם, ללא יכולת נאותה לחידוש המלאי. בעקבות זאת, ריכזו במסמך את הפעולות עליהם ממליצים לנקוט במוסדות הרפואיים על מנת להיערך למצב של חוסר בציוד מיגון.
בקמפיין מימון המונים באתר "ג'אמפסטארטר" פוני מנהלי העמותה לציבור: המרכז הרפואי מאיר מעניק שירות רפואי לכמיליון מתושבי המדינה", נכתב, "בימים אלה צוות בית החולים הסב שתי מחלקות לטיפול בחולי הקורונה. במחלקות אלה מאושפזים כ-50 חולים ואנחנו נערכים לקליטה של כ-150 חולים נוספים. ונצטרך להעמיד ציוד הנשמה לרבים מהם.
"אנו עמותת ידידי בית חולים מאיר מבקשים מכם לעזור לנו להעמיד לבית החולים את ציוד המיגון וההנשמה הנדרש לטיפול בחולים. אנו מבטיחים כי הסכומים שיגוייסו במסגרת קמפיין זה ישמשו אך ורק למאבק בקורונה ולרכישת הציוד הנדרש למאבק הזה".
להשתתפות וסיוע לבית החולים - לחצו כאן.