ליאל ניסני בת ה-29, שילדה לפני כשלושה חודשים וחצי את בתה יום לפני שאביה נפטר בגיל 77 לאחר שנדבק בנגיף, מאושפזת במצב קשה במחלקה ה' של בית החולים מאיר: "אני מחוברת לחמצן ולא מצליחה לנשום", אמרה לכתב ynet איתן גליקמן.
1 צפייה בגלריה
ליאל ניסני. "לכו להתחסן"
ליאל ניסני. "לכו להתחסן"
ליאל ניסני. "לכו להתחסן"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
ניסני, התאשפזה לפני מספר ימים בבית החולים לאחר שנדבקה בנגיחף ומצבה התדרדר, בין היתר גם בתה התינוקת נדבקה בנגיף. לפני כחודש הרגישה שמשהו רע עובר עליה: "היה לי ברור שמשהו קורה", אמרה לכתב ynet, "היו לי כאבי ראש, חום גבוה, סחרחורות, קשיי נשימה. עשיתי מיד בדיקת קורונה שיצאה חיובית. גם התינוקת שלי התגלתה כחיובית לנגיף, למזלנו ללא תסמינים. אחרי שבוע בבית המצב שלי רק הידרדר, הכאבים גברו, איבדתי את חוש הטעם והריח והשיעול התחזק. הבנתי שאני חייבת ללכת לבית החולים.
"אני יודעת מה זה לאבד מישהו יקר בגלל הקורונה. אבי נפטר מהמחלה בחו"ל בגיל 77, יממה לפני שילדתי. בגלל הטראומה שמרתי על עצמי יותר, אבל בסוף נדבקתי גם אני. ממש קשה לי להיות פה, מחוברת לחמצן, למרות העזרה הגדולה של הצוות הרפואי המדהים במחלקה. אני מבקשת: תפסיקו להאמין לכל מיני שטויות, החיסון זה הדבר הכי בטוח. לכו להתחסן".
פרופ' יאיר לוי, מנהל מחלקה פנימית ה' במרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית, הסביר כי מצבה של ליאל מוגדר קשה עד בינוני. "אנחנו כל הזמן עוקבים אחרי מצבה, והיא תזדקק לזמן נוסף בבית החולים עד שתתייצב. יש הרבה צעירים בשנות ה־20 וה־30 לחייהם שמגיעים למחלקות הקורונה במצב קשה, וחייבים להמשיך ולעודד אותם להתחסן".