להתלבש יפה גם לסופר

הפאשניסטה: דנה עמר יהושע, סטייליסטית, מרצה ועורכת מכירות בגדים ייחודיים. אינסטגרם: dana_amar_styling
4 צפייה בגלריה
דנה עמר
דנה עמר
דנה עמר-יהושע
(צילום פרטי)
הטיפים שלי:
לא רק פיג'מה. כבר חודש וחצי שכולנו הורגלנו בעל כורחנו לצורת חיים חדשה ובלתי מוכרת בעליל. מי מאיתנו שנשארה פחות חיונית בתקופה הזו, כמוני למשל, מבלה ימים רבים בבית והתחושה היא שמה שהכי ׳נכון׳ ונוח ללבוש זה פיג׳מה, טרנינג וחוזר חלילה.
אני אמרתי די! הבגד עושה לנו מצב רוח וזה הכי חיוני בתקופה הזו, אז הטיפ שלי אליכן הוא - תהיו חינניות גם ובמיוחד עכשיו. שימו ג׳ינס או מכנס בד מחויט, שלבו עם סווטשירט גדול, סניקרס צבעוני, משקפי שמש, כובע ספורטיבי, והנה לכן לוק לא מתאמץ ועדיין כזה שנותן תחושה טובה.
לצרף כוס יין. יש לכן דייט עם החברות בזום? האקססוריז הראשון שהוא בגדר חובה זה כוס יין ביד. כנסו לאווירה ותדמיינו שאתן יושבות באיזה בר אופנתי (מקווה שאתן זוכרות מה זה) והתלבשו בהתאם - מכנס צמוד דמוי עור חתיכי, חולצת אובר סייז מפונפנת או ג'ינס צמוד עם גופיית פייטים, כזו שנשכחה כבר בארון. לא לשכוח ליפסטיק אדום, רימל ונעלי עקב. אפשר גם לשים עקבים לרגליכן, כי אם כבר דייט אז עד הסוף.
להשקיע בכל יציאה. יוצאים עם הילדים בטווח 100 או 500 מטרים? גם כאן נוחות זה שם הסיפור. נאמץ את המכנס הספורטיבי הכי יפה שיש לנו בארון, כי כבר מזמן שבגדי הספורט הפכו לפריטים חמים גם ליציאה. נשלב אותו עם בלייזר ספורטיבי וחולצת טי עם איזה הדפס מגניב, סניקרס, כובע, ליפסטיק בגוונים טבעיים ואנחנו סופר מושקעות בהבטחה.
4 צפייה בגלריה
רותם מזרחי
רותם מזרחי
רותם מזרחי
(צילום פרטי)

מסכה להשלמת הלוק

הפאשניסטה: רותם מזרחי, מנהלת ב־YANGA וסטייליסטית אישית. rotemizrahi2@
הטיפים שלי:
לחשוב נוח. מי שמכיר אותי יודע שאני מתה על לוק ספורטיבי וספורט אלגנט, גם בלי קשר לימי הקורונה. אישית, אני יכולה לספר שכבר ביום הראשון של המשבר העברתי את כל הבגדים היותר 'מחויטים' ואלגנטיים לארון. אז כמובן שמה שנשאר זו פיג'מה או טרנינג כי תכל'ס - אם אנחנו כבר בבית אז שיהיה נוח. בלי לייקים, בלי ציפיות, נטו HOME MADE. כשאני בכל זאת יוצאת לפעילות ספורטיבית בפארק חשוב לי ללבוש טרנינג נוח, שנראה טוב כמובן, מכנסיים רחבים וקצת אווריריים וטופ קטן של אדידס/נייק שייתן את הטאץ' היוקרתי.
לקנות בטייץ. כשאני יוצאת לקניות הכל הופך להיות סיפור שונה. לטעמי הבגד המתאים הוא טייץ, שחייב להיראות טוב על הגוף ולהחמיא בטירוף. עם הטייץ אנחנו משלבות איזה טי שירט מדליקה עם הדפס נחמד, כאשר גם פה המותגים 'אדידס' ו'נייקי' נכנסים לתמונה. מיתוג הלוק משנה את כל מה שלובשים.
זום? תלוי בתאורה ובזווית. בשיחות זום עם חברים ומשפחה אני נשארת בפיג'מה, אבל כמובן שגם בכיוון היא חייבת להיראות טוב ולהצטלם טוב כמו למשל עם המותג FIX. מה שעושה את העיקר ב'זום' אלה התאורה והכיוון של הצילום. היום כל אחת מכירה את הצד הטוב שלה, אז זה הזמן להשתמש בו. כמובן שאם זה זום אז צריך קצת יותר להראות ולהיראות, אז את מחליפה רגע לטי שירט נחמדה שתצטלם טוב ולא משהו מעבר. אני לא מאמינה בלהתחפש וללבוש מחויט לשיחת זום.
לשמור על השפיות. ימי הקורונה הם ימים לא פשוטים, והאמת היא שיוצא לי שאני מסדרת את הארון פעמיים בשבוע רק כדי שלא אתגעגע יותר מדי לבגדים שלי. הפיג'מות והטרנינגים עובדים שעות נוספות. וטיפ אחרון לסיום: אל תשכחו לחבוש מסכה - זה משלים את הלוק.
4 צפייה בגלריה
פזית צדקיהו
פזית צדקיהו
פזית צדקיהו
(צילום פרטי)

הסוד הוא בתוספות

הפאשניסטה: פזית צדקיהו, סטייליסטית והבעלים של 'צדקיהו' ZIDKIYAHO70@
הטיפים שלי:
לא לוותר לעצמך. למרות שהכי נוח זה להישאר בפיג'מה כשהגיעה הקורונה, החלטתי שאני עושה חוזה עם עצמי: קמה כל בוקר ולא מוותרת, לא לי ולא לבנים שלי. ישר אחרי מקלחת, צחצוח שיניים והתארגנות אני מתלבשת, אבל לא סתם עם טרנינג אלא ממש מתלבשת.
בפנים טייץ, בחוץ ג'ינס. אם אני נשארת בבית עם הילדים (שזה לא מעט האמת) אני מסתובבת עם טייץ ספורטיבי וטי שירט גדולה במיוחד, כי יש לי שריטה לדברים גדולים, ככה מרגיש לי הכי נוח.
ליציאה למכולת, שבינינו זה הקטע הכי לוהט כרגע, ירידה עם הכלב או סתם סידורי עבודה דחופים, אני מתחמשת בג'ינס רחב עם טי שירט ועליונית. להוספת שיק אני קושרת סרט על השיער או כובע מצחייה. ואי אפשר להתעלם מהעובדה שבתקופה הזו, שלא רואים מספרה, אז נושא כיסוי השיער עושה את העבודה ממש טוב.
לא לשכוח את השבת. בערב שישי לפני הדלקת נרות אני לובשת שמלת בית נוחה ויפה לקבל את השבת. אני בעיקר עושה את זה כדי להבדיל את היום הזה מכל ימות השבוע. אני קושרת מטפחת מגניבה וזה מכניס לי רוח חגיגית ומרעננת.
אקססוריז. המסקנה הברורה בכל הקורונה הזו היא: אקססוריז ישמח לבב אנוש. גם בתקופה המתוחה הזאת, כשנמצאים רוב הזמן בבית, אין ספק שאפשר להקפיץ את מצב הרוח עם קולקציית פיג'מות מגניבות, חולצות אובר סייז, בדים שניתן לקשור על השיער.
והכי חשוב: זה הזמן לבדוק מה יש לכן בארון, להוציא, לגוון ולדפוק הופעה, גם למכולת השכונתית.
ולסיום: גם כשאת יורדת לטיול עם הכלב, הכי חשוב שלא תשכחי את המסכה, כי בלעדיה את יכולה להיכנס לבידוד. היא יכולה לבוא לצד ג'ינס נוח, חולצה רחבה ומלא מוטיבציה של לוק שווה.
4 צפייה בגלריה
שחף שניאור
שחף שניאור
שחף שניאור
(צילום פרטי)

להשקיע גם בפיג'מה

הפאשניסטה: שחף שניאור, בוגרת תואר שני במינהל עסקים, קניינית רשת 'בזאר שטראוס' וחובבת אופנה ולייף סטייל shahafit‏@
הטיפים שלי:
לא להתפשר. ככל שעברו הימים במשבר הנוכחי אמרתי לעצמי שעלי להתעשת ולא לוותר על התחושה הנעימה שההתעסקות בסטייל עושה לי. כן, גם עכשיו. להצליח ליהנות ממה שקיים כאן ועכשיו. מי חלם שהפיק של היום שלנו יהיה גיחה לסופר, לחדש חולצה בשיחת זום עם המשפחה, להתאים לוק לטיול בשכונה עם הילד או סתם לבחור את הפיג'מה הכי שיקית שלי, שתעשה לי קצת יותר נעים ברביצה מול המסך בסלון.
בייסיק עם פאנץ׳. תתפרעו עם שילובים. זה בדיוק הזמן לקחת את מכנסי הטרנינג שלכן ולשלב אותם עם כפכף עקב קטן, חולצה מכופתרת ענקית (כן כן, זה הזמן לחטט בארון של בעלך!), ולאמיצות שביניכן אני ממליצה לשלב עם גוזיית ספורט/תחרה ובלייזר מחויט. כך אתן יוצרות לוק מדויק של "אני עייפה, סתם זרקתי על עצמי משהו ויצא מושלם".
אפשר גם בפיג׳מה. תשדרגו את חליפות הפיג׳מה שלכן. זה הזמן לחליפות סטן, משובצת, פסים, שמלת קומבניזון בשילוב עם נעלי אצבע, כובע קסקט (אם זה לטיול קצרצר), כמה שרשראות גורמט וקליפס של מנקות.
מסכה בסטייל. אם גם לכן נמאס מהייצור הסיני (מסכימות איתי שהם עשו מספיק בקורונה הזו?), ותרו על הלוק של המנתחת והמסכה המשעממת ותעשו את זה קצת אחרת. קחו בנדנה, חברו לה גומיות מכל צד, והנה לכן מסכה בשיק. אז ברור שאפשר להתעקש על מה שמשרד הבריאות ממליץ, אבל אין ספור חברות מציעות ערכות מיגון ממותגות וכמובן 'שיקיות', אז בואו נזרום איתן, כי קלישאתי ככל שיהיה - אין כמו להפוך לימונים ללימונדה משובחת.
לסיכום: תמיד תחשבו בסטייל, 0 או 100 מטר מהבית זה לא משנה. תיקחו אתכן את המיטב שהאופנה מגישה לכן, העיקר שהוא שלם מבחינתכן.