סבון הקסם של מעבדות ד"ר מלומד יוצר מציאות חדשה. שימוש נכון בסבון מעלים את הריחות הרעים תוך שבוע עד עשרה ימים.
מיכל מלומד, סמנכ"לית הפיתוח במעבדה פיתחה את המוצר בהתאמה לצורך שלנו להסתובב בכפכפים בשטחים ציבוריים ואומרת: "הצטברות של חיידקים ופטריות בכף הרגל מביאה איתה ריחות רעים באזור כפות הרגליים, בין האצבעות, בציפורניים וגם בכף הרגל".
1 צפייה בגלריה
מעבדת ד"ר מלומד
מעבדת ד"ר מלומד
מעבדת ד"ר מלומד
(צילום: יח"צ)
כאשר אנו פונים למלתחות או מחליפים נעליים ליד בני משפחה וחברים, הריח נודף לאוויר אפילו מנעל סגורה. נעליים סגורות רק מחריפות את המצב. כף הרגל הסגורה בנעל מתחממת וסביבה קיימת התפתחות של חיידקים, וירוסים ופטריות. זו קרקע פורייה להתפתחות מוגברת של חיידקים, וירוסים ופטריות. "הליכה בכפכפים או יחפים מגבירה הידבקות וצריך להישמר. הסבון החדש מונע גרד, חוסר נוחות וריחות רעים." כמעט כל אחד באוכלוסייה חשוף להידבקות בגלל הקלות בה עוברות פיטריות הרגליים. מעבדות ד"ר מלומד מתחייבות ל-100% תוצאות בשימוש נכון בתכשיר, בלי אותיות קטנות. הסבון מונע ריחות לא נעימים, גרד וחוסר נוחות בכף הרגל. שימוש יומיומי מוקפד והריחות ייעלמו. בבוקר ובערב יש לשטוף היטב את כף הרגל באמצעות הסבון ולנגב במגבת נקייה. לאחר שבועיים נטפל כך רק פעם אחת ביום, בשעות הערב.
אתר הבית של החברה: www.drmprof.com לאיתור נקודות מכירה: https://drmprof.com/find_health_and_beauty/ פייסבוק: https://www.facebook.com/drmprof WhatsApp: 053-623-7984 אינסטגרם: https://www.instagram.com/drmprof/