ד"ר דוד מלומד הוא האיינשטיין של עולם הקוסמטיקה הישראלית. האיש, דור שלישי למשפחת רוקחים ירושלמית, חתום על עשרות מוצרים ותהליכים פורצי דרך בעולם האנטי אייג'ינג והקוסמטיקה, והוא המורה הרוחני של מאות קוסמטיקאיות שמבקשות להפוך לאוטוריטות מקצועיות בין לקוחותיהן.
טיפות הנעורים שפיתח ד"ר מלומד הם הבשורה החדשה בתחום הלוחמה בהזדקנות עור הפנים, העיניים והצוואר. זהו פיתוח של מעבדות ד"ר מלומד שמסייע לצמצם קמטים וקמטוטים ופועל למען הצערת העור. הוורסיה החדשה והמרוכזת של המוצר, המושקת כעת.
המוצר פותח בשיתוף פעולה עם מעבדות ביו טכנולוגיות בפריז והשימוש בו פשוט: בקבוק הטפטפת מאפשר לטפטף טיפה על המצח, באזור בו מתאספים הקמטים, ועוד חצי טיפה בכל צד של הפנים. בשלב הבא מורחים את הטיפות על עור הפנים, סביב העיניים ועל הצוואר. ברגע הראשון תורגש בעור תחושה מעט שמנונית בגלל שהמוצר מבוסס, בין היתר, על צרמידים יוקרתיים. הטיפות נספגות די מהר בעור הפנים, ואז תישאר תחושה קטיפתית.
3 צפייה בגלריה
דר מלומד פרופשיונל, אנטי אייגינג, , מעיין הנעורים, טיפות הנעורים, קוסמטיקאית
דר מלומד פרופשיונל, אנטי אייגינג, , מעיין הנעורים, טיפות הנעורים, קוסמטיקאית
דר מלומד פרופשיונל, אנטי אייגינג, מעיין הנעורים, טיפות הנעורים, קוסמטיקאית
(דוגמנית: depositephoto | תמונת המוצר: הסטודיו של ד"ר מלומד)
בהתאם לקוסמטיקאיות מובילות ניכרת האטה של ממש בהזדקנות עור הפנים, הצוואר והעיניים כאשר נעשה במוצר שימוש מבוקר ונכון. המוצר המשודרג פועל כדי להזין את העור ולשפר את המראה באופן ניכר.
זהו אחד ממוצרי הדגל של סדרת האנטי אייג'ינג פורצת הדרך:
The Fountain of youth
מדובר בטיפות עומק הממריצות את העור באמצעות חומרי מפתח פעילים על בסיס פעילות ביוממטית באפקטיביות מירבית.
לבדיקתנו המצוינת, המוצר אפקטיבי מאוד, מתאים לכל סוגי עור הפנים, העיניים והצוואר.
מספרת לנו קוסמטיקאית תל אביבית מובילה: "אנו מצויים בתקופה בה מזג האוויר קשה להסתגלות. העור מתייבש, נסדק וצריך עזרה. המוצר הזה בא כדי להגן על העור בתקופה זו.
לקוחות מספרות שהתחושה לאחר השימוש מצוינת ושכעבור כמה שבועות יש שיפור דרמטי במראה הכולל. המוצר הוא נטול בישום והפך במהירות לרב מכר מבוסס תוצאות. הגירסא החדשה והמרוכזת מבטיחה על פי ד"ר מלומד, תוצאות טובות יותר.
יש אפקט משמעותי ומבורך למוצר המחודש הזה. זהו למעשה טיפול אנטי אייג'ינג כולל ומועצם שנותן ללקוחות שלי תשובה מעולה לסימני הגיל. מניסיוני אני יכולה לומר בוודאות שהשימוש במוצר ממריץ את העור, משפר את המראה ולוחם בסימני הגיל. יש תופעות ניכרות לעין בנושא חידוש מראה העור, מניעת והאטת הזדקנות העור."
3 צפייה בגלריה
טיפות הנעורים, אנטי אייג'ינג, דר מלומד פרופשיונל, קוסמטיקאית, עור צעיר בכל גיל
טיפות הנעורים, אנטי אייג'ינג, דר מלומד פרופשיונל, קוסמטיקאית, עור צעיר בכל גיל
טיפות הנעורים, אנטי אייג'ינג, דר מלומד פרופשיונל, קוסמטיקאית, עור צעיר בכל גיל
(צילום: דוד ודניאל רוזנברג, הסטודיו של ד"ר מלומד)
ד"ר מלומד מסביר: "המוצר החדשני מגן על המחסום האפידרמלי של העור ושומר על העור מפני התייבשות. מעטים יודעים אבל קיימת בריחת מים מהעור במשך כל היום. שימוש במוצר זה מפחית את בריחת המים מהעור באמצעות מעטה אוקסלוסיבי שיוצר המוצר על העור. מעטה זה מגן על העור מפני בריחת המים ובכך נמנעת התייבשות העור.
בנוסף, הוא מזין את העור בחומרים פעילים מתקדמים ונהדרים: צרמידים יוקרתיים למילוי. הצרמידים הם חומרים חשובים הקיימים באופן טבעי בעור, כדי לשמור על מבנהו ועל תפקודו התקין של העור.
ביופפטיד מתקדם שמטפל היטב במגוון סימני גיל".
ביתו של ד"ר מלומד, מיכל מלומד עבדה קשה כדי לקחת את המוצר לשלב הבא ולהשיקו מחדש בגירסת 2021. היא מסכמת: "במחלקת המחקר והפיתוח של מעבדות ד"ר מלומד הצלחנו להגיע לנוסחת המוצר המנצח: מוצר פעיל, שעושה עבודה מעולה בכל הקשור למניעת היווצרות סימני גיל. המוצר נעים לשימוש, נוח ומספיק לשימוש במשך חודש עד חודשיים בממוצע (בהתאם לתדירות השימוש ולכמות בכל שימוש). ניתן ומומלץ להשתמש במוצר פעם עד פעמיים ביום בהנחיית קוסמטיקאיות שמחזיקות את המוצר והוסמכו בטיפולי אנטי אייג'ינג על פי תורתו של ד"ר דוד מלומד".
מבדיקתנו אכן מצאנו שהעור אוהב את החומרים הללו, והדרך שלו לומר לנו תודה היא להראות לנו שיפור כולל ויעיל במגוון סימני גיל, לסייע בהצערת מראה העור, בצמצום הקמטים והקמטוטים, בעידון ובשיפור מראה העור, במניעת הזדקנות מוקדמת של העור ובהאטת הזדקנות העור.
חשוב לציין שהמוצר אינו מכיל: פארבנים, בישום, חומרים מהחי, SLS, סולפאטים, שמן מינראלי או רכיבי נפט. מדובר גם על מוצר טבעוני שלא לא נוסה בבע"ח ואינו מכיל פטרוכימיקלים מזיקים.
אז לפני שאתן טסות אל הקוסמטיקאית (תבררו שהיא מחזיקה בתעודה מומחית או מוסמכת מטעם ד"ר מלומד) קחו בחשבון שהמוצר נותן אפקט מירבי כשהוא מגיע לאחר ניקוי פנים ע"י סבון מוס מקציף תואם מהסדרה.
3 צפייה בגלריה
טיפות הנעורים, דר מלומד, מעיין הנעורים, טיפות עומק, אנטי אייגי'נג, קוסמטיקאית
טיפות הנעורים, דר מלומד, מעיין הנעורים, טיפות עומק, אנטי אייגי'נג, קוסמטיקאית
טיפות הנעורים, דר מלומד, מעיין הנעורים, טיפות עומק, אנטי אייגי'נג, קוסמטיקאית
(צילום: דוד ודניאל רוזנברג)
אתר הבית של החברה: www.drmprof.com
לאיתור נקודות מכירה: https://drmprof.com/find_health_and_beauty/
WhatsApp: 053-623-7984