"אבא חטוב" היא קבוצת אבות שלקחה את העניינים לידיים ובהנהגת מאמן הכושר והתזונה צביקה עינב, משנה את פני הדברים.
עינב עצמו הגיע בעבר למשקל של 102 ק"ג והתמכר למתוקים ולבצקים. למרות שידע מה עליו לעשות, הוא לא מצא את הכוח לשנות את הרגליו ועלה 5 ק"ג בשנה. הוא מספר: "ניסיתי לספור קלוריות, לעשות ניקוי רעלים, לשתות שייקים, קניתי תוספי תזונה יקרים – כלום לא עזר. האמת היא שבמשך שנים ארוכות הייתי אבא תשוש, עצבני וכבד".
הנתונים מראים שרק 1 מתוך 213 גברים מצליחים לעמוד במטרות הדיאטה שקבעו לעצמם. כשעינב נחשף לעובדה זו הוא הבין שעליו ללמוד מחוקרים, מדענים, רופאים, פסיכולוגים ומומחים".
צביקה עינב החל להתייעץ גם במו חי התמכרויות. בשנה אחת של מחקר הוא ראיין עשרות גברים שנפטרו ממשקל עודף. הוא למד מהם על המכנה המשותף של ההצלחה בדיאטה והשימור לאורך זמן של משקל תקין.
עינב פיתח מודל חדשני שפועל בהקשר ישיר לאיזון הורמון הלפטין - הורמון השובע.
1 צפייה בגלריה
"אבא חטוב"
"אבא חטוב"
"אבא חטוב"
(צילום: יפעת יוגב)
כשעינב יישם את המודל שפיתח, הוא ירד 32 ק"ג והחל לפרוח. השיטה נכתבה במיוחד לגברים. היא קלה, קצרה ופשוטה. כיוון שהמודל מאזן הורמונים, אנו זקוקים ורוצים פחות מזון מתוק ובצק. מאות המשתתפים ב"אתגר אבא חטוב" יורדים במשקל ללא קושי.
אחד מהמשתתפים באתגר נפטר מ-18 ק"ג ומסביר: "אפקט החסימה הוא תהליך הרסני ומשמין. הורמון הלפטין שהוא הורמון השובע נחסם במוח האחורי ולכן לא מושגת תחושת שובע. טיפול ממוקד בצד הזה של המשוואה מבטל לחלוטין את אכילת היתר. כללי התוכנית ברורים, היישום פשוט, נעלם החשק לאכול עוגות, פיצות, עוגיות ובורקס והמשקל נושר".
משתתף אחר בתוכנית השיל 34 ק"ג ומספר: "האמת היא שהכל מתחיל בהצהרה אישית שנמאס, שצריך להפסיק את חגיגת השומן הזו. התוכנית חכמה מאוד ומדוייקת ואי אפשר לעבוד עליה. צריך להתחייב לקיים את ההנחיות במלואן. זו דיאטה מהירה, אינטיליגנטית וללא כל סבל. רוב הגברים שונאים דיאטות ואוהבים שהכול פשוט וברור. אתגר "אבא חטוב" פותר לנו את הבעיה."
התוכנית אורכת 13 שבועות ובממוצע מפחיתה 10 ק"ג ממשקל הגוף בשלושה חודשים. המשתתפים מדווחים על עירנות ואנרגיה גבוהה כתוצאה ממניעת העומס על מערכת העיכול שסבלה לאורך זמן ועכשיו מתנקה. המלצת המערכת היא להירשם בקישור המצורף ולהגיע להדרכה הקרובה של צביקה עינב. הדרך לבטן שטוחה ומוצקה כבר סלולה בפניכם.