1 צפייה בגלריה
בית המלון והבעלים-שותף החדש | הדמיה: viewpoint
בית המלון והבעלים-שותף החדש | הדמיה: viewpoint
בית המלון והבעלים-שותף החדש | הדמיה: viewpoint
קבוצת חג'ג' באמצעות החברה הציבורית רג'נסי, הכריזה היום כי השחקן ליאונרדו דיקפריו הצטרף כשותף במלון החדש במרינה בהרצליה, אשר תוכנן על ידי האדריכל דיוויד רוקוול. דיקפריו יעבוד עם קבוצת חג'ג' בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג' ויהיה זכאי לכ-10% מהרווחים. במסגרת השותפות, המלון ייבנה לפי סטנדרטים של מועצת הבנייה הירוקה בארה"ב (USGBC) ובתו תקן הזהב של מנהיגות באנרגיה ותכנון סביבתי (LEED).
המלון יכלול כ-200 סוויטות ויורכב משני מבנים מרכזיים. בחלל המרכזי, בין המבנים, תוקם בריכה מרכזית, אשר לה לגונות הנשלחות בין המבנים. לחלק מהחדרים תוצמד בריכה פרטית מדגם אינפיניטי (אין סוף), המתמזגת עם הנוף של הים. למלון יוכלו עשירי העולם להגיע באמצעות יאכטה שתגיע ממש עד פתח המלון במעגן מיוחד.
"פיתוח סביבתי 'ירוק' הינו חלק משמעותי בבניין קהילות הפועלות בשיתוף עם הטבע ולא כנגדו", מסר דיקפריו, ששמו נקשר בעבר לישראל בעקבות מערכת היחסים שניהל עם הדוגמנית בר רפאלי. "בעודנו מחפשים ליצור עתיד המונע את ההשפעות החמורות ביותר של שינויי אקלים, אנו זקוקים לפרויקטים הדוחפים אל עבר פיתוחים חדשניים בתחום העיצוב הסביבתי. אני גאה להצטרף לקבוצת חג'ג' והאחים כהן כשותף במלון המרינה".
מהאחים חג'ג' נמסר: "אנו גאים להיות שותפים עם שותף אסטרטגי בקנה מידה עולמי. השילוב בין עיצוב פורץ דרך, המיקום הנפלא על קו המים במרינה, ומחויבותנו העמוקה להגנת הסביבה, הופכים את המיזם למרגש במיוחד. מר דיקפריו הוא פעיל סביבתי ידוע בעולם, ואנו מברכים על החלטתו לקחת חלק בפרויקט, על מנת להבטיח שפיתוחו של פרויקט זה ייעשה תוך שמירה על עקרונות הגנת הסביבה.