הכירו את היזמיות ונשות העסקים: ליטל סבירסקי (39), מהרצליה, וטלי בלוך, שהשיקו בימים אלו מותג בינלאומי חדש: lovie. מדובר בסט יוקרתי, הכולל קייס שקוף ואיכותי לטלפון, שאליו מחוברת שרשרת נקלס מעוצבת, מוקפדת ואופנתית (phone necklace) המאפשרת לראשונה 'ללבוש את הטלפון' ומשחררת את הידיים.

ליטל סבירסקי משיקה את lovieליטל סבירסקי משיקה את lovie
ליטל סבירסקי משיקה את lovie
(צילום: אילן סביר)

ליטל סבירסקי משיקה את lovieליטל סבירסקי משיקה את lovie
ליטל סבירסקי משיקה את lovie
(צילום: אילן סביר)

בשל מצב הקורונה בוטלה ההשקה המתוכננת, אך היזמיות הצעירות החליטו לערוך "השקה אחרת" ולהגיע לבית המוזמנות ישירות הביתה עם המותג החדש, ביניהן: נועה קירל, אשלי וקסמן, יעל גולדמן, מיכל אנסקי, אור שפיץ, נעמה קסרי, לירון רביבו ועוד משפיעניות רבות.

ליטל סבירסקי וטלי בלוך ליטל סבירסקי וטלי בלוך
ליטל סבירסקי וטלי בלוך
(צילום: אילן סביר)

את האירוע מתכננות השתיים לדחות לספטמבר, לקראת החגים ולקראת השקת ליין שרשראות חדש. ליטל וטלי מסרו: "אמנם ההשקה נדחתה, אך האתר שלנו, lovie.shop, פועל בימים אלה ברחבי העולם והביקוש למוצר הרבה מעל המצופה – עלינו על טרנד חדש שיוצר ביקושים בכל העולם."
בשבוע הבא יעלה קמפיין לרגל השקת המותג החדש, שהכוכבות בקמפיין הן היזמיות הצעירות, בעצמן.