להרוויח, לא רק במע''מ
ייתכן שבחופשה הקודמת שלכם באילת, הסתובבו ביניכם אנשים ואפילו משפחות ששילמו הרבה פחות ממה שאתם שילמתם ובכל זאת קבלו את כל מה שאתם מקבלים בחופשה. מה ההבדלים ביניכם? כנראה התזמון בו הזמנתם את החופשה.
אומרים שטיימינג זה עניין רציני בחיים ובמקרה של דילים מעולים זה כנראה נכון במיוחד. אם כן, בפעם הבאה שתרצו לתכנן לעצמכם חופשה מפנקת באילת, כדאי שתזמינו אותה בין 3-6 חודשים מראש. נשמע לכם מתוכנן מדי? עדיף, היות וכך תוכלו להרוויח לעיתים עד 50% הנחה מהמחיר המלא, אפילו בזמנים מבוקשים כמו חופשת קיץ או נופש בחגים. מה גם שתוכלו למצוא דילים למלונות בכל סגנון נופש שתרצו, אפילו מלונות יוקרה ומלונות הכל כלול.
1 צפייה בגלריה
חופשה באילת
חופשה באילת
חופשה באילת
(צילום: איה בן עזרי)
לשלב אטרקציות
להשתזף על מגבת חוף זה נחמד ואפילו רצוי, אבל בחופשה הבאה שלכם כדאי שתקדישו גם קצת זמן לאטרקציות, כדי להעשיר את חווית הנופש שלכם. ההמלצה הזו תקפה לכולם, גם למשפחות עם ילדים ובני נוער, גם לזוגות וגם לחבורות. לא משנה באיזה גיל מדובר.
באילת מגוון פעילויות ואטרקציות שכדאי לחוות, וביניהן: מועדוני צלילה, ספורט ימי, ריף הדולפינים, המצפה התת ימי, חוות הגמלים, טיולי מדבר, חופים מופלאים, פארקים, טיולי ג'יפים ושפע של חוויות ללא הפסקה.
לאכול טוב
באילת תיהנו ממגוון מסעדות ובתי קפה מעולים שיכניסו עוד טעם לחופשה שלכם.
אם אתם מתארחים במלון על בסיס ארוחת בוקר או אפילו חצי פנסיון, אל תשכחו להקדיש ארוחה אחת לפחות בעת האירוח באחת המסעדות בעיר.
כדאי לבדוק את מסעדת אשכרה, ראנץ' האוס, לה קוצ'ינה, המפרץ, הלב הרחב, המבשלה, פסטורי, פיקולו, איטליקה ושפע של מקומות מעולים נוספים בהם תוכלו לפתוח שולחן ולהתפנק עם האנשים האהובים עליכם במהלך החופשה.
ליהנות מחיי הלילה
אטרקציות ובטן גב ביום – מוקדי בילוי בלילה.
במהלך החופשה האילתית שלכם, אל תשכחו לשלב גם חיי לילה וליהנות ממבחר ברים ומועדונים, אשר ברובם נמצאים בקרבת הטיילת או באזור התיירות.
בין המומלצים: פאב הדובים, ברדק, מייקס פלייס, נישה, דרינק פוינט, המאנקיז ועוד.
לעשות שופינג
מעבר לכל הטוב שאילת מציעה, אסור לשכוח כמובן את העובדה שמדובר בעיר ללא מע''מ.
ומה זה אומר? שופינג, והרבה. את היום האחרון לחופשה תשאירו כדי לקפוץ למגוון מרכזי קניות ולצאת עם שקיות שוות במחירים שאין בשום מקום אחר בארץ.
אל תפספסו חוויית שופינג בקניון מול הים, מרכז ביג, אייסמול, לה פלאז', בזאר, מתחם רד, הקניון האדום ומגוון מקומות נוספים מהם תוכלו לצאת מרוצים.
מתכננים חופשה באילת? הקדימו להזמין לינה במלונות פתאל באתר פתאל על הזמן המציע מגוון דילים לאילת שאסור לפספס למקדימים להזמין. להזמנה היכנסו לקישור >>