על אף שישנם לא מעט עבירות שיסתיימו לרוב בנזיפה או בקנס, כשמדובר בעבירות חמורות, ההשלכות יכולות להיות מרחיקות לכת. נהיגה במהירות מופרזת היא ללא ספק עבירה כזו ועל אף שרבים נוהגים לבצעה, מדובר באחת מהחמורות שבעבירות התנועה. כיום, כאשר אמצעי האכיפה מתקדמים מאי פעם ומערכת המשפט נוהגת יד קשה בעברייני תנועה, חשוב שתעמוד לרשותך ההגנה המתאימה. ליווי של עורך דין המתמחה בעבירות תנועה יוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה והליך משפטי סבוך וארוך.
1 צפייה בגלריה
צמרת הוצאה לאור
צמרת הוצאה לאור
צמרת הוצאה לאור
(צילום: יחזקאל רובין וספרי צמרת)
מתי פונים לעורך דין? כמה שיותר מוקדם! כל רגע שאנו מעבירים בהליך ללא ייצוג הוא רגע בו אנו מגבירים את הסיכון לעונשים כבדים. על מנת לסבר את האוזן, על נהיגה במהירות הגבוהה ב-30 קמ"ש ומעלה בכביש בין עירוני תגרור במקרה הטוב ביותר קנס ע"ס 1,500 שח ואילו כשמדובר בנהיגה בשטח בנוי במהירויות העולות ב-40 קמ"ש מהרף המותר, אנו עשויים להתמודד עם שלילת רישיון, קנסות גבוהים ולעתים אפילו עם עונשי מאסר בפועל. כך, עשוי רגע של פזיזות וחוסר סבלנות להסתיים בתפנית דרמטית של מהלך חיינו.
בקיאותו של עורך הדין שלך בדיני התנועה מאפשרת לו להציג בפני בית המשפט כל טיעון העומד לזכותך על מנת להקל בעונש ולקבל הזדמנות שנייה ללא השלכות מרחיקות לכת. היכרותו של עורך הדין שלך עם הנפשות הפועלות והלך הרוח בבית הדין מהווה לעתים קרובות היבט משמעותי בתיק שלך. לכן, אם התיק מתנהל בבית הדין בתל אביב, למשל, בעת חיפוש עורך דין תעבורה תל אביב צריכה להיות היעד הראשון בו נתחיל בחיפושים.
הכתובת הטבעית שלך לתיקי תעבורה רישיונך נשלל עקב עבירת תנועה? נדרש לך ייצוג עורך דין צבאי המתמחה בתעבורה? לא משנה באילו נסיבות נקלעת למצב, עו"ד און שליכטר כאן כדי להעניק לך את הייעוץ המקצועי והמקיף ביותר וללוות אותך לכל אורך הדרך. למידע נוסף, אנו זמינים עבורך כעת במספר 054-6762373.