ניתן לשתות אותו בכול שעות היממה (אם כי זה לא תמיד מומלץ) והוא מגיע בשלל טעמים ובדרגות חוזק שונות. הגדולה האמיתית שלו הוא שניתן להתאימו לכול חך והוא כל כך טעים.
קפה ביתי משובח אם מאסתם בקפה מקופסאות או שקיות שאתם קונים בסופר, ואתם רוצים לשתות קפה איכותי ומשובח, הגיע הזמן שתרכשו מכונת דלונגי. מכונות הקפה הללו מגיעות ישירות מארץ המגף הלוא היא איטליה, ומבטיחות לכם כוס קפה מטחינת פולים טריים או קפסולות וחווית שתייה שאינה מביישת אף בית־קפה.
1 צפייה בגלריה
caffeplus
caffeplus
caffeplus
(צילום: FREEPIK)
מגוון מכונות רחב באתר תמצאו מגוון מכונות עם פונקציות משתנות, שיעניקו לכם את חווית המשתמש הטובה ביותר וזו שמתאימה לצרכים שלכם יותר מכול. למשל, בדגם Delonghi Ecam 22.360.B יש שלוש דרגות חוזק משתנות להתאמה מקסימלית, טחינת פולים, אפשרות להתאים שישה משקאות שונים באופן אישי לטעמכם, מעמד כוסות, שטיפה אוטומטית וכיבוי אוטומטי. לעומת דגם מכונת אספרסו Delonghi Ecam 23.120.B המעניקה אפשרות לשני סוגי קפה, מקציף עם אופציה לחימום או הקצפה, טחינת פולים ועוד. בדגם Delonghi Dedica EC685 תמצאו מכונת אספרסו ביתית מגניבה שמגיעה בשלושה צבעים לבחירה ושלוש מסננות המאפשרת לכם להחליט איזו כמות של אספרסו תרד לכוסכם באופן אוטומטי.
טווח מחירים רחב המכונות נעות בין טווח מחירים רחב המאפשר לכם להתאים את קניית המכונה לתקציבכם. המחיר הזול ביותר מתחיל מ־990 ₪ ועד טווח של 4,700 ₪ תלוי כמובן בצרכים שלכם. תוכלו לרכוש את המכונה לשימוש ביתי פרטי או לרכוש מכונה עבור המשרד שלכם שבו ייהנו כול העובדים מהמכונה הנפלאה הזו לאורך כול שעות העבודה.
חסכון כספי אדיר חובבי קפה מושבעים אשר חייבים את מנת הקפה המשובחת שלהם מידי יום, יחסכו כסף רב בקניית המכונה. תחשבו על כך, במקום לרכוש כול יום קפה בבית הקפה השכונתי, תוכלו להכינו בנוחיות ביתכם לאורך כול היום ולכמות פעמים שאינה מוגבלת. בין אם אתם אוהבים את טעמן של הקפסולות המגיעו במגוון טעמים וחוזקים שונים ובין אם אתם נהנים מבלנד איכותי שניתן לטחון מפולים טריים אשר יישמר לאורך זמן ויישרת אתכם נאמנה.
אל תתפשרו חשוב מאוד שתרכשו מכונת קפה איכותית אשר יכולה לתת מענה לכול הצרכים והדרישות שלכם. אל תתפשרו על פחות, כדי שלא תמצאו את עצמכם משקיעים סכום של כסף נכבד במכונה, שבסופו של דבר לא תוכל לספק אתכם ותצטערו על הרכישה. אצלנו על כל המוצרים יש אחריות של שנה שלמה, המכונות הן מקוריות מבית היצרן המוכר דלונגי, ובנוסף תוכלו לחלק את הסכום לתשלומים נוחים כדי לא להעמיס על ההוצאות החודשיות שלכם. שתיית כוס הקפה המושלמת שלכם נמצאת במרחק של עד 7 ימי עסקים ממכם.