אם אתם הורים לילדים אתם בטח מבינים את הרצון העז הזה לברוח ולעזוב את הכל, אפילו ללילה אחד. אבל מצד שני, אי אפשר לעזוב את ילדים קטנים ולטוס לשבוע לחו"ל.
הפתרון המושלם עבורכם הוא טיול קרוב לבית. עזבו הכל, שימו את הילדים אצל ההורים וסעו להרצליה - המקום המושלם בשבילכם.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: depositphotos)

מלונות בהרצליה

מלונות בהרצליה ידועים בתור מלונות יוקרתיים בעלי רף גבוה מאוד. תוכלו לבחור בין מלונות הנמצאים על קו החוף, או מלונות שנמצאים יותר בעומק העיר. אם בא לכם להתפנק תוכלו לבחור במלונות על קו החוף, אם התקציב לא מאפשר לכם להתפנק, גם מלון בתוך העיר יעניק לכם שקט מההמולה שנמצאת על הטיילת, וגם תהיו נגישים לכל מה שתרצו.
החדשות הטובות שיש לנו בשבילכם הם שהמחירים כרגע נמצאים בתחתית. אם נשווה את המחיר לשנה שעברה, כיום המחירים ירדו בכ-12%! כמובן שהסיבה לכך היא משבר הקורונה. אמנם עבור בעלי המלונות זה לא חדשות כל כך טובות, אבל כדאי לכם לנצל את ההזדמנות הזאת וגם על הדרך לסייע לעסקים ישראלים. מלונות בהרצליה מציעים לכם אוכל ברמה קולינרית גבוהה, ספא, חדרי כושר, הפעלות לילדים אם בחרתם להביא אותם, דילים עבור אטרקציות בטיילת ועוד. בקלות אפשר להפוך את זה ליתרון, שהנופש שלכם נמצא במרכז הארץ.

מה יש לעשות בהרצליה?

אוקיי, נתחיל בזה שנופש בהרצליה זה נופש שונה לחלוטין מנופש נמצא באזור צפון הארץ או דרום הארץ. הבסיס לחופשה בצפון או בדרום לרוב בא לידי ביטוי בנופים המרהיבים, במסלולים שונים, במדבר או בהרים הצפוניים. בהרצליה אין לנו את כל אלה, אבל יש לנו דברים אחרים. הרצליה היא מקור בילוי נהדר עבור הורים צעירים ומבוגרים, עבור נוער וכמובן, תל אביב במרחק של 15 דקות נסיעה.
בהרצליה תוכלו ליהנות מהמרינה המפורסמת של הרצליה שהפכה כבר מזמן למוקד בילוי של אלפי צעירים. במרינה תוכלו לסחור שייט על יאכטה, שייט רומנטי או שייט בין חברים, תוכלו לאכול ארוחה טובה במסעדות היוקרתיות באזור וליהנות מנוף לים. אם כבר מדברים על המרינה, הים מוקף במגוון רחב של אטרקציות ימיות, בין אם מדובר על צלילה או על גלישה.
האטרקציות מתאימות לילדים בוגרים וצעירים, וכמו כן יש גם אטרקציות לגיל הבוגר יותר. אם בא לכם בכל זאת לטייל, תוכלו לטייל בפארק הרצליה, פארק בגודל של 120 דונם, הפארק משרה אווירה מאוד רגועה ורומנטית. תוכלו לשבת על יד האגם וליהנות מההמולה מסביב.

לסיכום

אם תשאלו אנשים רבים על חופשה בהרצליה הם ירימו גבה. אבל הרצליה עבור אנשי המרכז היא מקום מפלט, ועבור תושבי הצפון והדרום היא שינוי אווירה.
ישנם המון מלונות בהרצליה שיציעו לכם את שירותיהם במחיר נוח לכל כיס. תוכלו להתאוורר מעט מכל האקשן שקורה מסביב. מספיק לילה אחד כדי לחזור לעצמכם מעט.