גלישה זריזה באתרים משפטיים רבים הקיימים ברשת, מעלה שרובם אינם עונים על ציפיות הגולשים, והסיבות שונות: האתר לא עודכן מאז יום הקמתו, קשה למצוא בסבך הנושאים והתשובות את הנושא שלשמו נכנסנו לאתר, ואלו שמשיבים על פניות הגולשים, אינם מאפשרים קיום קשר מעבר לנאמר באתר ואינם מזדהים בשמם.
לאחרונה התבשרנו על עלייתו לאוויר של אתר מאמרים משפטיים מקצועי וחדשני: https://www.legal-articles.co.il/ – ליגל ארטיקלס שמו, המציב סטנדרטים גבוהים ומנפץ את הסטיגמה בתחום זה של ייעוץ משפטי ברשת. אז עשינו בשבילכם את העבודה, נכנסנו לאתר ובדקנו האם באמת יש חדש תחת כותרת "אתרי המאמרים המשפטיים".
1 צפייה בגלריה
עו"ד אדי סוברי
עו"ד אדי סוברי
עו"ד צבי מונדשיין
(צילום: יח"צ)
הדבר הראשון שתופס את העין כשגולשים לאתר החדש, הוא העיצוב הידידותי שלו ששם למטרה להקל על הגולש להגיע במהירות לנושא שמעניין אותו ולחפש שם את התשובה: כל תחום משפטי מוגדר היטב באופן ברור וקל להתמצאות. וכשחיפשנו מי אחראי לאתר המושקע הזה, לא התפלאנו לגלות שהעומד מאחוריו הוא עו"ד אדי סוברי, העוסק בתחום של פרסום ושיווק עורכי דין, שמחזיק ומתפעל אתרי משפט נוספים ובראשם האתר הוותיק LawForums - אתר הפורומים המשפטיים".
אז מה יש באתר? באתר תמצאו ספרייה משפטית משובחת ש"מכסה" נושאים רבים מתחומים מגוונים, כך שכל אחד יכול למצוא את מבוקשו: רוצה להגיש תביעה ייצוגית ולא יודע איך? קרא את מאמרו המאלף של עו"ד נועם קוריס; רוצה לדעת מהן זכויותיך אם נפגעת מאופניים חשמליים? קרא את מאמרה המקיף של עו"ד עדי רחמים; רוצה להוסיף חדר על הגג? קרא את מאמרה המלומד של עו"ד ציפי מרגלית. כל אחד ואחת מעורכי הדין, בקי בתחומו, מזדהה בשמו המלא ומשמש כתובת לפנייה אף מחוץ לגבולות האתר.
חשבתם שבזה הסתיים היתרון הגלום באתר? טעיתם. מתברר שכדי שלכם הקוראים, המאמרים יהיו ברורים ובשפה המדברת לכולם, גייס האתר את עו"ד צבי מונדשיין – עורך לשון מוסמך העוסק רבות בשירותי כתיבה משפטית לעורכי דין ועריכת לשון אקדמית – כדי לערוך ולהגיה כל מאמר שנכתב באתר. כך מובטח לכם שהמאמר יהיה מובן, כתוב בשפה נכונה עפ"י כללי הלשון, נגיש ובעל ערך מוסף גבוה.
אז אם גם אתם רוצים להיות בטוחים שהתשובה שקיבלתם ברשת היא מהימנה, עדכנית וכתובה בשפה מובנת ובהירה, נסו גם אתם את אתר Legal Articles. לא תתאכזבו!