שירותי הובלות הם מבין השירותים הנפוצים יותר הקיימים היום. כל אחד מאתנו זקוק מדי פעם להובלה באמצעות טנדר או משאית כדי להעביר מקרר, ארון, מיטה או ספה למקום חדש. היום ישנן חברות הובלה רבות המספקות שירותי הובלה שונים, אבל איך יודעים באמת שנפלנו על חברה טובה? למרבה הצער, קיימות לא מעט חברות חובבניות שהורסות את שמם הטוב של מובילים ישרים ואמינים. כך שאם יש ספק – אין ספק. אם חברת הובלות כלשהי נראית לכם חשודה, כדאי להמשיך הלאה.
1 צפייה בגלריה
gorila
gorila
gorila
(צילום: FREEPIK)
איך להיזהר ממובילים חאפרים? לא תמיד ניתן לזהות חברת הובלות חאפרים מבעוד מועד, ואפשר בקלות ליפול קורבן לתרמית. משום כך אספנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להבדיל בין חברת הובלות בהרצליה שהיא רצינית ואמינה לבין חברה חאפרית:
1. חברה שלא מציעה לכם ביטוח תכולה. גם המובילים הטובים ביותר אינם מחוסנים מפני טעויות. די בכך שמוביל לא ישים לב שיש מדרגה כדי להפיל את הארגז עם חפצים יקרי ערך. תאונות יכולות לקרות לכל אחד, וחברות הובלה מקצועיות תמיד ישמחו להציע לכם ביטוח תכולה המכסה חלק מהנזקים. חברות חאפריות, לעומת זאת, לא ימהרו לקחת אחריות על נזקים. כך שאם אין ביטוח תכולה, לא מומלץ לסגור עסקה עם חברת ההובלות.
2. חברה שיש לעליה תגובות לא מחמיאות באינטרנט. כשמדובר בהמלצות על חברה, כדאי לקחת הכול בערבון מוגבל. אחרי הכול, לקוח אחד יכול להיות מרוצה מאוד מהשירות, והשני כלל לא. אבל אם אתם מבחינים בכך שהחברה מקבלת יותר מדיי תגובות שליליות, שהגולשים מתלוננים על מחירים בלתי הגיוניים ועיכובים בזמני ההובלות, כדאי להתרחק ולהמשיך לחפש חברה אחרת.
3. ממהרים לסגור את המחיר בטלפון. המטרה העיקרית של חברת הובלות חאפרית היא להוציא ממכם כמה שיותר כסף ובתמורה לכך להשקיע כמה שפחות מאמץ. לפיכך, אם אתם מדברים בטלפון עם נציג השירות והוא לוחץ עליכם לסגור מחיר ועוד אומר שמדובר במחיר מבצע של "רק היום", כדי לעצור רגע. לא יקרה דבר אם תבדקו תחילה את המחירים בשוק ותשוו בין מה שאמר לכם הנציג בטלפון. כמו כן, כל חברה מחויבת לשלוח לכם הצעת מחיר מסודרת ומפורטת. אם היא לא עושה זאת, סימן שמדובר בחברה חאפרית.
מה לעשות אם בכל זאת נפלנו על מובילים חאפרים? זה יכול לקרות לכל אחד. למרות אמצעי הזהירות שננקטו, הבנתם בדיעבד שנפלתם קורבן לחברת הובלות בלתי מקצועית. אז מה ניתן לעשות במקרה כזה? דבר ראשון, אל תיכנעו לאיומים ולסחיטות. אם משהו לא מוצא חן בעיניכם במהלך ההובלה, דירשו מהמובילים להוריד את הציוד מיד. גם אם תשלמו להם סכום סמלי על ההגעה, זה עדיין לא ישתווה לסכום שהם מבקשים מכם. דבר שני, אם האיומים נמשכים, אל תהססו לפנות למשטרה. היא כבר מתורגלת במקרים כאלה ותדע לפעול מיד. ולבסוף, נסו לתעד את ההתנהלות של המובילים באמצעות מצלמה או סרטון וידאו. התיעוד עשוי להרתיע אותם, וגם לשמש כראיות בעת הגשת תלונה במשטרה. ונסיים בטוב. בהרצליה ישנן חברות הובלה מקצועיות שישמחו לעזור לכם להוביל את החפצים. רק צריך להיות ערניים יותר לאנשי המקצוע שעמם אתם יוצרים קשר.