מהו פיסול אף?
פיסול אף הוא הליך שצובר תאוצה לאחרונה, זאת משום שיש התעוררות בציבור בכל מה שנוגע לעיצוב האף ללא צורך בניתוח.
פיסול אף הוא ביצוע תיקונים של פגמים באף באמצעות הזרקה של חומר ממלא, ובלי התערבות של פעולה ניתוחית. כמו כן, פיסול אף משמש לתיקון של ניתוח אף לא מוצלח, וכן לתיקון של פגמים שנוצרו כתוצאה מהניתוח.
1 צפייה בגלריה
מרפאת שיניים ysl-dentists שווה לדעת
מרפאת שיניים ysl-dentists שווה לדעת
מרפאת שיניים ysl-dentists שווה לדעת
(shutterstock)
פיסול אף מתבצע על ידי הזרקה של חומצה היאלורונית, יחד עם חומרי מילוי נוספים. מבין השיטות, הזרקת חומצה היאלורונית היא המובילה והשכיחה ביותר.
פיסול אף - למי זה מתאים?
פיסול אף מתאים למי שסובל מעצם בולטת באף, או לחלופין משקעים בצדדים של האף. כמו כן, פיסול אף מתאים למי שאפו פונה מטה, וכן, למטופלים שעברו ניתוח ואפם נותר לא סימטרי. בנוסף, פיסול אף מהווה תשובה מעולה לאותם האנשים שחוששים מניתוח, לבעלי גבנון באף או שמא גשר מי שגשר האף שלהם שקוע.
לרוב, פגמים אלה ניתנים לתיקון ללא התערבות ניתוחית. מצאתם את עצמכם מזדהים עם הקריטריונים הנ"ל? קבעו שיחת ייעוץ עם המומחים של ysl לבחון היתכנות לביצוע פיסול אף.
יתרונות פיסול אף - לעומת ניתוח באף
- פשטות: מדובר על פעולה יחסית פשוטה ולא מורכבת, בניגוד לניתוח.
- הרדמה מקומית בלבד: פיסול אף לא מחייב הרדמה כללית.
- נוחות ונראות: כשמסתיים ההליך, אין צורך בתחבושת או בגבס.
- תקופת ההחלמה: בניגוד לניתוח אף, פיסול אף לא דורש תקופת החלמה ארוכה ומשמעותית.
- מיידיות: ניתן לראות את התוצאה של פיסול אף באופן מהיר ומיידי, בניגוד לניתוח אף, שהתוצאות מגיעות אחרי מספר חודשים.
- הקלה נפשית: פעולה שאיננה ניתוחית תלווה פחות בתחושות של חשש ואף חרדה.
פיסול אף לא דורש הכנה מיוחדת, אין לעשותו אם סובלים מהצטננות, נזלת או פצעים על האף. פיסול אף מחזיק חצי שנה ולעיתים אף יותר.
פיסול אף בהזרקה - איך זה מתבצע?
הלקוחות יגיעו למרפאה, ישטפו בהוראת הרופאים את הפנים באמצעות סבון ומים, כולל הסרת איפור וקרמים. מכאן, נמרח את פניו של המטופל בחומר מאלחש. לפני ההזרקה נסיר את החומר המאלחש ונחטא את האף. לאחר מכן, החומר יוזרק בצורה סטרילית באמצעות מזרקים שבראשם מחטים זעירות או בצינוריות מתכת (קנולות). אנו מתייחסים לכל מטופל באופן אינדיבידואלי, משום שאין אף שזהה לקודמו.
מי אנחנו?
ד״ר לאה ושמעון יעקובי הינם רופאי שיניים עם למעלה מ-20 שנות ניסיון. השניים עברו הכשרות מקצועיות בארץ ובחו״ל. לאה ושמעון יעקובי בעלי תעודות והסמכה לעסוק ברפואת שיניים.
ד״ר לאה יעקובי משמשת כחברה באיגוד האנדודונטיה (מומחי טיפולי שורש) בישראל ובאיחוד האירופי. משנת 2000 מתמחה לאה במתן טיפולי שורש ומבצעת טיפולי שורש מורכבים. בנוסף לכך, ד״ר לאה יעקובי מתמחה במתן טיפולים אסתטיים בפנים כגון מילוי נפחים עם חומצות היאלורוניות, החלקת קמטים וכו'.
ד״ר שמעון יעקובי מתמחה במתן טיפולים שיקומיים מסובכים וטיפולים כירורגיים בשיטות מתקדמות מאוד. במסגרת תפקידו ביצע ד״ר יעקובי שליחויות בכל רחבי העולם לצורך ביצוע טיפולים כירורגיים מתקדמים.
לפרטים נוספים היכנסו לאתר: https://ysl-dentists.co.il/ או בטלפון: 03-6727219