כתבה: חלי ברבש.
עונת החורף, או כמו שאני קוראת לה - עונת הטשטוש, זוהי העונה שבה אפשר לטשטש ולהעלים כל מיני מפגעים שנוצרו עם הזמן על העור, בעזרת בגדים ארוכים ורחבים. כשסיפרתי לחברתי (במסגרת השיחה השבועית שלנו בבית הקפה מתחת לבית) על כך שאני מחכה כבר ללבוש את הבגדים הארוכים כדי להעלים את פגעי הטבע שנוצרו עם השנים אצלי בגוף, היא לא ממש הבינה למה. "מי מסתיר היום בעיות אסתטיות בגוף?" היא שאלה אותי בצורה תקיפה.
לדעתה, עונת החורף היא לא עונת הטשטוש כפי שאני חושבת, אלא העונה שבה הכי כדאי ומומלץ לטפל בבעיות אלה. היא טוענת שגם ככה כולנו מתלבשים בבגדים ארוכים, וכולנו מתכוננים לעונת הקיץ, לבגדים הקצרים ולבגדי הים. סיפרתי לה על כך שאני אוהבת את הבגדים הארוכים בעיקר כי אני לא צריכה לחשוף את הרגליים ואת הנימים הבולטים שיש לי. גם על זה היה לה מה להגיד.
"תתקשרי למרפאה של ד"ר עודד רודניצקי, הוא מציע טיפול סופר יעיל בהעלמת נימים וורידים בכל הגוף", היא אמרה בקול בטוח חברתי. ואכן כך עשיתי - התקשרתי לד"ר עודד רודניצקי כדי לקבל פרטים על הטיפול בנימים.
מה זה בכלל נימים?
עוד לפני ההגעה למרפאה, רציתי לברר בכוחות עצמי על העלמת הנימים. אצלי, בעיית הנימים בולטת והם צבועים בצבע כחול. עד כמה שאני זוכרת, אין לי דם כחול, אבל הנימים עדיין מופיעים בצבע כחול, בעיקר עקב האור שחודר אל העור. חלק מהאור נספג בשכבת הגוף, והשאר חוזר לעיניים שלנו.
חוץ מזה, אנחנו הנשים, סובלות יותר מהגברים מבעיית הנימים והורידים הבולטים, כאשר המחקרים מדברים על בערך 50% מכלל הנשים אשר יסבלו מנימים בולטים. עם זאת, לפי הדיווחים, רק אחוזים בודדים של נשים בוחרות לבצע טיפול להעלמת נימים.
הטיפול שמוצע במרפאה של ד"ר רודניצקי מתהדר באחוזי הצלחה גבוהים בהחלט, כמעט 100% הצלחה, כאשר מדובר בהליך רפואי רגיל ולא ניתוח, ללא הזרקות או תקופת החלמה. "ניתן לבצע את הטיפול להעלמת נימים וורידים בכל אזורי הגוף - רגליים, פנים, ידיים, אף, אוזניים וכדומה", אומר הדוקטור.
2 צפייה בגלריה
טיפול להעלמת נימים אצל ד"ר עודד רודניצקי. יח"צ
טיפול להעלמת נימים אצל ד"ר עודד רודניצקי. יח"צ
טיפול להעלמת נימים אצל ד"ר עודד רודניצקי. יח"צ
למה הנימים מופיעים?
או שהייתי עסוקה בדברים אחרים כשהייתי יותר צעירה, או שפשוט הגיל עושה את שלו - אחרת, אין לי הסבר איך פתאום תופעת הנימים הבולטים החלה להפריע לי. אני יודעת שלא מדובר בבעיה רפואית אלא אסתטית, אבל החלטתי לשאול את ד"ר עודד רודניצקי גם על זה. הוא השיב ואמר לי שהגורמים להופעת נימים ורידים בולטים הם בד"כ תורשה, עודף משקל, הריון, עמידה על הרגליים שעות רבות, עבודה פיזית, גלולות למניעת הריון, פציעות שונות ומכות. "לעיתים מדובר בבעיה רפואית, אך ברוב המקרים, מדובר על בעיה אסתטית, שבעזרת המכשור החדיש שלנו במרפאה, ניתן להעלים אותה".
"מכשיר הלייזר המתקדם בעולם"
ד"ר עודד רודניצקי מסביר כי הטיפול להעלמת הנימים מבוצע דרך מכשיר לייזר חדשני, היורה קרני לייזר שנספגות בכלי הדם ומחממות אותו. החימום גורם לוריד או לנים להיעלם, והוא מתאים גם לורידים כחולים וגם אדומים או ורודים. אחרי הטיפול, הנימים נספגים בתוך הגוף, ולא מופיעים יותר. הדרך לחצאית המיני מעולם לא הייתה קצרה יותר.
2 צפייה בגלריה
"לאחר הטיפול ניתן לחזור לשגרת החיים". יח"צ
"לאחר הטיפול ניתן לחזור לשגרת החיים". יח"צ
"לאחר הטיפול ניתן לחזור לשגרת החיים". יח"צ
הטיפול אורך מספר דקות לכל נים ווריד בהתאם למצב, ובד"כ אחרי טיפול אחד כלי הדם נעלם. עם זאת, ד"ר רודניצקי מדגיש כי לאחר חודש חודשיים יש צורך בהגעה למרפאה כדי לבדוק אם דרוש טיפול נוסף. מלבד זאת, "ניתן לחזור לשגרת החיים מיד בסיום הטיפול, אך חשוב לדעת כי בימים הראשונים לאחר הטיפול, האזור יהיה מעט אדום, ורצוי להימנע מחשיפה לשמש. כמו כן, עקב כך שלא מדובר בניתוח או בהזרקות, אין צורך בחבישת תחבושות לחץ שמסרבלות את ההתנהלות היומיומית".