אי אפשר שלא להתאהב בכסף הכובש ביופיו וקסמיו את זירת התכשיטים. מאז שחר ההיסטוריה ענדו הן גברים והן נשים תכשיטי כסף איכותיים שהיוו סמל לעוצמה ויוקרה. במרוצת השנים התכשיטים השתדרגו וזכו בפרשנויות עיצוביות מסוגננות. לכסף יש יתרונות רבים שמיצבו אותו כחומר הנפוץ ביותר בעולם. העובדה שהוא משאב טבעי מוגבל על פני כדור הארץ תורמת לנחשקות שלו ויחד לכך מתווספות תכונות כמו עמידות יוצאת דופן ותוחלת חיים ארוכה. עגילי כסף ייראו נוצצים גם כעבור שנים ועם אותו הברק שהיה להם ביום בו קניתם אותם. בנוסף, הכסף הוא חומר טבעי ומתאים מאוד לבעלי עור רגיל שמעוניינים לענוד עגילים מבלי חשש לאלרגיות או אינפקציה.
עגילי כסף לא מפסיקים להמציא את עצמם בשלל ווריאציות ייחודיות בקולקציות מתחלפות. מצורניות מגוונת ועד חיבורים לאבנים מיוחדות. אך תבחרו את עגיל הכסף המושלם ומהם הטרנדים הבולטים בנבחרת עגילי הכסף?
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
תלוי, צמוד או חישוק?
הצורה קובעת. תוכלו לבחור את העגיל בצורניות המועדפת עליכם. ניתן לראות עגילי כסף תלויים מרשימים ובולטים בנוכחותם המגיעים במגוון מוטיבים ואלמנטים מכאלה השואבים השראה מחיק הטבע כמו עלים ופרחים ועד עגילי שנדליר או טיפות הטל. למי שמעדיפה עגילים צמודים, מבחר עגילים קטנים עגולים או משולשים הנוצצים למרחקים שנראים נהדר בשיער קצר או אסוף וגם הם מופיעים בדמויות מרעננות כמו חד קרן או סימן שאלה. בעת האחרונה מככבים עגילי החישוק, הג'יפסי המפורסמים, שמאופיינים בטוויסט בגדלים שונים לפי בחירה כולל בצורניות מפתיעה כמו לבבות. בנוסף, פיתוחי פרפרים, תופסני לב פתוחים, צמודי דבורים, דמעה קורנת, תחרה פרחונית ועוד עגילים מרשימים צמודים, תלויים או עגילים – הכסף הוא כוכב העל.
לבד או ביחד?
בהשלמת תיבת התכשיטים בעגילים, ניתן לבחור עגילי כסף במראה קלאסי אצילי כאשר הכסף עומד בפני עצמו או בעגילים המשודרגים בשיבוץ של זרקונים נוצצים המעצימים את המראה הנוצץ וקריסטלים למיניהם במגוון צבעים. כמו כן, אפקטים מעניינים שתורמים למראה העגיל דוגמת חיתוכי לבבות וכדומה. אפשר לשלב בין העגיל לשרשרת או לצמיד במראה אחיד כאשר כל תכשיט מתכתב עם השני מבחינת בחירת חומרים, צורניות דוגמת אלמנטים מהטבע או תוספת של אבנים או להפך – ליצור אפקט מעניין הנובע מהקונטרסט בין העגיל לשרשרת לצמיד.
עגילי כסף מעוצבים קונים מהטובים ביותר
אל תתפשרו על איכות ומקצועיות ובטח לא על מגמות ובשורות אופנתיות. בבחירת עגילים שאלו את עצמכן האם תרצו עגיל דומיננטי או סולידי, ארוך ותלוי או חישוק מעוגל? בדקו היטב את המפרט הטכני של העגיל באיזה מתכת מדובר וכמות הזירקונים. התייחסו גם לפריטי הלבוש ולהתאמה ביניהם לעגילים, לתסרוקת ולאיפור שביחד מייצרים מראה הרמוני מרשים. חשוב לרכוש עגילי כסף ברשת אמינה ומוכרת על מנת ליהנות מתכשיט יוקרתי ומשובח באחריות. תוכלו לברר מהם הטרנדים הבולטים היום במסגרת הלוק הנוצץ בין אם פרחים ססגוניים או פרפרים מרנינים ולשלב את העגילים כחלק מיצירת הופעה עדכנית ושובת לב. תתחדשו ותיהנו!