מהי ביובית? ביובית היא משאית בעלת מיכל גדול ומערכת צינורות מיוחדת והתפקיד שלה הוא לפתוח סתימות בביוב, כאלה שבעל המקצוע לא יכול לפתוח באמצעים סטנדרטיים כמו קפיץ לפתיחת סתימות או ספירלה חשמלית. מדובר במערכת צינורות מיוחדת בעלת שתי יכולות מרכזיות, שאיבה והסנקה. באמצעות מערכת השאיבה הביובית מסוגלת לשאוב מים בעוצמה גבוהה ובאמצעות מערכת הסנקה הביובית מסוגלת להשפריץ מים מהצינורות בעוצמה אדירה.
מתי תצטרכו להזמין שירותי ביובית? את הביובית תצטרכו להזמין במקרים בהם יש לכם סתימה במערכת הביוב הראשית של הבניין. ברוב המקרים, סתימה כזו נגרמת כתוצאה מהצטברות של פסולת לא מתכלה בקו הביוב הראשי, כמו מגבונים לחים, תחבושות היגייניות ועוד. במקרים אחרים, מדובר בשומן שמצטבר הן בדפנות קו הביוב והן בבריכת הביוב, מה שעשוי לגרום לסתימה מורכבת מאד.
1 צפייה בגלריה
צח שירותי ביובית ואינסטלציה
צח שירותי ביובית ואינסטלציה
צח שירותי ביובית ואינסטלציה
(צילום: freepik)
איך פותחים סתימה עם ביובית? במידה והסתימה בקו הביוב נוצרה כתוצאה מהצטברות של מגבונים לחים או תחבושות היגייניות, בעל המקצוע יחדיר את הצינור שנקרא גם דיזה בשפה המקצועית, אל קו הביוב וישטוף אותו בלחץ מים גבוה. במצב כזה, לא משנה מה הגורם לסתימה, לחץ המים יפורר אותו וישלח אותו היישר אל בריכת הביוב העירונית. במקרים בהם הסתימה נגרמה כתוצאה מהצטברות שומן, בעל המקצוע יצטרך לשאוב קודם את השומן מהקו והמבריכה ורק לאחר מכן לשטוף את הקו בלחץ מים. סתימת שומן היא סתימה מורכבת מאד ולעיתים יקח לבעל המקצוע המון זמן לפתוח אותה ולא פעם זה עלול לבוא לידי ביטוי גם בעלות הסופית של העבודה.
כמה עולה להזמין ביובית בהרצליה? קשה מאד לתמחר מראש עלות של הזמנת ביובית בהרצליה, מכיוון שיש מגוון גורמים שעשויים להשפיע עליה. למורכבות העבודה יש השפעה ישירה על המחיר וזה תלוי כמה קווים בעל המקצוע יצטרך לפתוח וכמה זמן יקח לו לפתוח אותם. בנוסף, במידה וולביובית לא תהיה גישה נוחה ובעל המקצוע יצטרך לפרוס צנרת ארוכה יותר, גם זה עלול לייקר את המחיר. לכן, לפני שאתם ממהרים להזמין ביובית בהרצליה, אנחנו ממליצים לכם לבצע סקר שוק קטן, לבדוק מה המחיר המקובל כיום בשוק ומה האלמנטים שעשויים לייקר את העלות הסופית של העבודה. אנחנו יודעים שאתם נמצאים כרגע במצב חירום שהוא גם קצת מלחיץ ועדיין, אם תזמינו את השירות מתוך לחץ, יתכן מאד שבעל המקצוע יזהה את המצב שלכם ויסה לנצל אותו. בכל מקרה, אנחנו ממליצים לכם להזמין שירות של ביובית בהרצליה רק מבעל מקצוע שיש לו ניסיון בתחום ושאתם יכולים לסמוך עליו שאחרי שהוא מסיים הסתימה נפתחת באופן מלא.