כל גולש שמחפש מוצר או שירות מסוים יבצע חיפוש בגוגל כדי למצוא עסקים שונים. זוהי הסיבה שבגללה האתר שלכם חייב להיות בגוגל. אם האתר שלכם לא יהיה בגוגל, לא תוכלו לממש את הפוטנציאל שטמון בו. אין סיבה שתשלימו עם העובדה שהאתר שלכם פשוט לא קיים מבחינת גוגל.
האתר לא בנוי בהתאמה לגוגל כבר בשלב הבנייה ישנו צורך להתאים את האתר לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים. המטרה שלכם תהיה כי האתר יהיה נוח לסריקה על ידי האלגוריתם של גוגל. ברגע שהאלגוריתם של גוגל יצליח לסרוק את כל עמודי האתר, לא תהיה סיבה שהוא לא יוצג לגולשים. כל זאת מבלי שתצטרכו לעבוד קשה או להתאמץ.
בחירת מילות מפתח לא נכונה קידום אורגני בנוי בין היתר על בחירה מוצלחת של מילות מפתח. בחירה נכונה של מילות מפתח היא בחירת מילות מפתח שונות שהתחרות בהן לא גדולה. אם תבחרו מילות מפתח עם תחרות גדולה יהיה לכם מאוד קשה להתקדם. במקרה כזה פשט לא תמצאו את האתר שלכם בחיפוש כי הוא נמצא בדירוג נמוך.
1 צפייה בגלריה
SEOLINKS
SEOLINKS
SEOLINKS
(צילום: CANVA)
גוגל הענישה את האתר זה אולי נשמע לכם קצת מוזר, אך גוגל יכולה להעניש את האתר שלכם. בכל פעם שתעשו טעות, תוכלו למצוא את עצמכם נענשים ויורדים בדירוג. ברגע שהענישה תהפוך להיות נרחבת, האתר כבר יצלול בדירוג. כיום יש לא מעט כלים שונים שיאפשרו לכם לגלות האם נענשתם על ידי גוגל.
הוספת תוכן ללא ערך מוסף על מנת לבצע קידום בגוגל יהיה עליכם להוסיף כל הזמן עוד תוכן לאתר שלכם. עם זאת התוכן שנמצא באתר שלכם חייב להיות כזה שמביא איתו ערך מוסף לגולשים. אם העמודים באתרכם לא יביאו ערך מוסף לגולשים, גוגל לא תדרג את העמודים האלה במיקום גבוה. מוטב כי תחליפו את התוכן בעמודים שאינכם רואים אותם בגוגל.
חווית משתמש ירודה מבחינתה של גוגל אחד מהגורמים המרכזיים לדירוג גבוה זוהי חווית המשתמש. על מנת לבצע קידום אורגני יהיה עליכם להעניק לכל גולש שנכנס לאתר את חווית המשתמש הכי טובה שיש. אם האתר לא מספק חווית משתמש נעימה ונוחה, ככל הנראה כל העמודים שלו ידורגו נמוך בתוצאות החיפוש.
המתחרים עושים קידום מוצלח כל המתחרים שלכם משאירים לכם אבק בתוצאות החיפוש בגוגל? זוהי לא חייבת להיות המציאות שאיתה אתם מתמודדים. הסיבה שבגללה המתחרים שלכם נמצאים מעליכם בתוצאות החיפוש היא כי הם מקדמים כמו שצריך. תוכלו לחפש חברת קידום בגוגל שתאפשר לכם להשיג את מבוקשכם ולהיות מדורגים לפני כל המתחרים.
פורסם לראשונה: 09:15, 27.06.22