יוצא לנו לקבל במשרדים שלנו מידיי יום שיחות מלקוחות שרוצים שנגיע להעריך את השווי של הנכס שלהם. לקוחות שעד לא מזמן בכלל לא חשבו למכור, וכעת המציאות שונה מן המחשבה.
תמכרו את הדירה מבלי להפסיד כסף יש לא מעט בתים למכירה בהרצליה פיתוח, ואתם צריכים לדאוג שתקבלו את המחיר הנכון בהתאם לשווי הנכס. אתם יכולים לבחון את השווי של נכסים דומים לנכס שלכם. אך ישנם עוד גורמים שמשפיעים על המחיר שרק מתווך מקצועי ידע לראות ולתת הערכה נכונה. אז למה שלא תקבלו את המחיר שמגיע לכם? לא מעט מהלקוחות שלנו מכרו את הנכס שלהם במחיר הנכון בזכות הערכת השווי המדויקת שסיפקנו להם.
1 צפייה בגלריה
ILTAM
ILTAM
ILTAM
(צילום: depositphotos)
אנו מנוסים במתן הערכות שווי מדובר על שירות שאנו מספקים כחלק מסל השירותים שלנו. וזה כי יש לנו את אנשי המקצוע הנכונים שיודעים כיצד להעריך שווי של נכס. אנו מספקים את השירות הזה בקביעות כבר שנים רבות, ולא מעט לקוחות כבר הצליחו להנות ממנו. לא מעט לקוחות מכרו את הבית שלהם במחיר הנכון. גם לכם מגיעה האפשרות למכור את הנכס שלכם במחיר הכי גבוה ביחס לשווי הנכס.
הצוות שלנו עובד לטובת הלקוחות שלנו המטרה שלנו לכל אורך הדרך היא שלקוחות שפונים אלינו יהיו מרוצים. על פניו זה נראה שאנו עושים דבר שכל חברה עושה, אך בפועל לא כל החברות עושות זאת. מה תוכלו לקבל כאשר אתם פונים אלינו? אנחנו דואגים לעדכן את אתר האינטרנט שלנו על בסיס יום יומי בנכסים למכירה והשכרה. לא מעט מהקונים הפוטנציאליים של נכסים שונים מגיעים דרך אתר האינטרנט שלנו. אנחנו מצלמים את הנכסים בצורה שמשקפת את הנכס בצורה הטובה ביותר. אצלנו מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל.
למה לבחור דווקא בחברת אילתם? לא חסרות סיבות שיביאו אתכם למסקנה כי חברת אילתם היא החברה הכי טובה המספקת שירותי תיווך בהרצליה פיתוח. אנו נציג בפניכם את היתרונות השונים, כך גם אתם תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו תעשו בחירה שתהיו הכי שלמים איתה: ● המשרד שלנו הוא אחד מהמשרדים המובילים בהרצליה פיתוח. מאות דירות למכירה בהרצליה פיתוח עברו תחת הידיים שלנו. אנחנו ידועים כמשרד הכי מקצועי ואמין. ● הצוות שלנו גר בהרצליה פיתוח. הצוות שלנו מכיר את כל הנקודות שיכולות להיות חשובות לקונים הפוטנציאליים. כך שיש לכם על מי לסמוך בנושא הזה בעיניים עצומות. ● הניסיון שלנו אומר הכל, אנחנו משרד תיווך בהרצליה פיתוח כבר למעלה מ-34 שנה. את הניסיון שאותו צברנו לאורך השנים אנו משתדלים לנצל לטובת הלקוחות שלנו. ● יתרון נוסף של משרדנו הוא חשיפת הנכס בפני אלפי לקוחותינו הארץ ובחו"ל על ידי ניוזלטר שנשלח באופן קבוע עם הנכסים הנבחרים שלנו. ● אנו מאמינים כי ישנו צורך ללוות את חווית הרכישה בצורה שמתבססת על שיתוף והקשבה וכמובן כך גם את המכירה. אז אם אתם חושבים למכור את הנכס שלכם תנו לנו להראות לכם את הדרך הטובה ביותר לעשות את זה! אנו מבטיחים לכם כי בסוף היום אתם תהיו מרוצים מהתוצאה הסופית.