ממש מול אצטדיון בלומפילד בתל אביב, נמצא אולם אירועים מהסוג שלא נתקלים בו כל יום. אולם האירועים בתל אביב ריי הוא מקום שישנה לכם את כל מה שחשבתם על עולם האירועים. האוכל - לא דומה לשום דבר שהכרתם, העיצוב - מתאים לכל סוג אירוע שתרצו, והמסיבה - היא המסיבה הכי טובה בעיר. תבדקו אותנו.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

המסיבה הכי טובה בתל אביב

החוויה שהריי מציע מתחילה כבר בנסיעה למקום, כי אין כמו להישאר בתל אביב. ההגעה הנוחה למקום, בשילוב החניון הסמוך שמוצע לאורחים הופך את הריי לאולם חתונות שנמצא בלוקיישן מושלם. המקום משתרע על פני 1300 מ״ר, בכניסה נמצאת החצר הגדולה, מעליה מרפסת עם מדרגות אייקוניות, שמחברת בין החלל החיצוני לחלל הפנימי. החלל הפנימי הוא גולת הכותרת, חלל נקי, מעוצב בקווים אירופאים קלאסיים שמתאים לכל סוג אירוע שחלמתם עליו. השילוב של גופי התאורה, עמדת הדיג׳יי והבר הופכים את רחבת הריקודים לכזו שהאורחים שלכם לא ירצו לרדת ממנה. המסיבה הכי טובה בעיר, כבר אמרנו?

אז למי זה מתאים?

הריי מתאים לכל סוגי האירועים שרק תחלמו עליהם. החל מחתונות כמובן, דרך אירועי בר ובת מצווה, בריתות, חינה ועד לאירוע עסקי נוצץ או כנס חשוב. הזוגות שמתחתנים בריי הם קודם כל משפחה, וכיאה למשפחה הם יזכו לליווי צמוד ואישי, ותמיד יקבלו את האקסטרה מייל שמגיע להם. אין דבר שהזוגות של הריי מסוגלים לחלום והריי לא מסוגל לבצע. חולמים על חתונה קלאסית? קיבלתם. יש לכם רעיון מטורף וגדול ואתם מחפשים מקום שיגשים לכם אותו? הריי הוא לגמרי הכתובת.

כשחוויית האירוח בחתונה נראית כמו מסעדת שף

החוויה הקולינרית בריי היא חוייה יוצאת דופן לאורחים. באירוע טיפוסי בריי תמצאו מנות שמזכירות יותר מסעדת שף מאשר מקום לאירועים. יונתן רושפלד, השף של הריי, דואג להשתמש בחומרי הגלם הטריים ביותר שניתן למצוא בשוק, ומגיש מנות מדויקות, לא מתחכמות שהאורחים שלכם ידברו עליהן עוד שנים רבות אחרי האירוע. הצוות שנותן שירות בריי הוא מהצוותים המיומנים ביותר בתחום האירועים עם תודעת שירות גבוהה בסטנדרטים שיותר מזכירים את אירופה מאשר ישראל. בראש ובראשונה עומד רונן, זה שייתן לכם את התשובות לכל השאלות, הפתרונות לכל החששות והכלים להגשמת כל החלומות שלכם. קלישאה? תצטרכו לגלות בעצמכם.

הדיטיילס שכדאי לכם לדעת

אם הגעתם עד לכאן, סימן שהריי מעניין אתכם, ואם הריי מעניין אתכם - אלה הפרטים שאתם צריכים לדעת: המקום מציע מטבח שף כשר, ניתן לקיים בו אירועים החל מ-150 איש ועד 600 איש. הוא נמצא ברחוב הפלך 1 בתל אביב וממש לידו יש חניון לאורחי המקום. חוגגים אירוע בקרוב? אתם כבר יודעים לאן לפנות.