תהליך הבחירה: לא היה קל במיוחד למצוא צלם חתונות מקצועי היא לא פעולה פשוטה ותהליך הבחירה לא היה קל במיוחד, מאחר והתחלנו את הכתבה הבאה במהלך הסגר השלישי היינו צריכים לבצע את כל המחקר בצורה מקוונת לגמרי.
במהלך התקופה ראיינו צלמים רבים, פגשנו בתיקי עבודות משמיטי לסתות ודיברנו עם אין ספור לקוחות עד שהגענו לבחירה שלנו - עופר מתיתיהו.
2 צפייה בגלריה
עופר מתיתיהו
עופר מתיתיהו
עופר מתיתיהו
(צילום: עופר מתיתיהו)
בדרך לחתונה עוצרים בווגאס
למעשה, זו לא חייבת להיות ווגאס וזו בכלל לא התחלה של מסיבת רווקים. זו התחלה של בוק החתונה שלכם, בוק שילך אתכם במשך שנים וישקף בצורה מירבית את הקשר החזק והאמיתי שנרקם ביניכם בין השנים. כאשר דיברנו עם עופר הצלחנו להבין שמדובר עם צלם "לא פראייר" בכלל בלשון המעטה, משיחה איתו סופר לנו על זוגות רבים שמתכננים חתונה בישראל אך רוצים צילומים מיוחדים ולא את אותם צילומים הרגילים בכותל, מתחם התחנה והמושבה הגרמנית.
עופר הבין את הצורך של זוגות למשהו ייחודי וחד פעמי ובשנים האחרונות החל לעבוד על קונספט חדש - צילומי זוגיות בחו"ל במהלכם עופר נותן להם מעטפת שלמה יחד עם נופים משוגעים: מפלים וטבע, אגמים וזה עוד לפני שנגענו בארכיטקטורה של אירופה הקלאסית.
הכל מתחיל ביחס אישי, וקצת מקצועיות..
יחד עם שנים של ניסיון עופר ראה כמעט הכל, הידע שלו בצילומי אופנה נתנו לו את היכולת להוציא מכל זוג את המיטב, לדעת לעבוד בצורה אופטימלית עם תאורה ולראות עבור הזוג איך הם יבואו לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. עם זאת, המקצועיות היא לא תמיד הכלי היחיד שהזוג צריך ויש חשיבות גבוהה גם ליחס אישי(אשר לא חסר לאחר ראיון של לקוחותיו...). כשנשאל עופר על איך הוא מפיג חששות של לקוחות הוא ענה לנו תשובה קצרה שהשאירה אותנו מלאי תקווה:
"לא כל אחד רגיל להצטלם, חלק מהלקוחות גם לא ממש נהנים מהמעמד, בדרך כלל חתנים שלא מתורגלים בסלפי כמו הכלות שלהם....
אחד הדגשים שלי אל מול הזוגות הוא לאפשר להם נינוחות אל מול המצלמה, מי מהם שצריך בימוי עד רמת איפה לשים את היד ומתי יקבל את זה, אחרים שמרגישים בנוח לזוז יותר בחופשיות יקבל הנחיות רק במידת הצורך"
2 צפייה בגלריה
עופר מתיתיהו
עופר מתיתיהו
עופר מתיתיהו
(צילום: עופר מתיתיהו)
זוגות יקרים: הרי לכם טיפ זהב מבית עופר! לסיום, ביקשנו מעופר "טיפ זהב" אותו הוא יכול להביא אל הזוגות הבאים אשר בדרכם לחופה עוברים דרך צלם אירועים, וגם אלו שלא…
"הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת לזוגות שלי הוא מאוד פשוט: בואו ליהנות. תשתחררו! הרי קצוות השמלה יתלכלו בכל מקרה, ודברים לא יקרו בהכרח כמתוכנן כי ככה החיים. אז אם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שלא הכל מושלם בואו נשחק עם מה שכן יש לנו." כמו כן, עופר המליץ בחום על יום צילומים לפני החתונה עצמה - בין אם צילומי זוגיות או טראש כאן בארץ או אפילו סופ"ש בחול. כך תוכלו להתרגל לנוכחות המצלמה ויגדל הזמן להשיג תוצרים יצירתיים ואיכותיים. כמו כן, הלחץ של "להספיק הכל" ביום החתונה יהיה פחות משמעותי.
הבחירה הנכונה: בחירה בעופר מתיתיהו
בעת כתיבת הכתבה והעבודה המתמשכת אל מול עופר ולקוחותיו עלה אצל צוות התחקירנים שלנו הרצון להתחתן רק בשביל התהליך הכה אישי והמקצועי אל מול עופר.
החתונה שלכם מתקרבת, אתם לא יכולים להתפשר - צרו איתו קשר עוד היום!
עופר מתיתיהו www.oferm.co.il 052-871-0700 ofer@oferm.co.il