טיפול אסתטי, אך לא רק אנשים רבים לעיתים מרגישים שלא בנוח עם איבר כזה או אחר בגופם והרגשה זו עלולה להשפיע על הביטחון העצמי שלהם ואף על תפקודם בחיי היום יום. עם התפתחות הרפואה המודרנית ועולם הטכנולוגיה, ניתן לבצע כיום ניתוחים אסתטיים רבים ומגוונים, לשיפור ההרגשה ואיכות החיים. ניתוחים פלסטיים בכלל והגדלת חזה בפרט, אינם נועדו ליצור מראה שווא של מישהי אחרת שאינה את, אלא לגרום לך להרגיש יותר טבעית ושלמה עם עצמך.
1 צפייה בגלריה
ד"ר שגית משולם דרזון
ד"ר שגית משולם דרזון
ד"ר שגית משולם דרזון
(צילום: PIXABAY)
ניתוח הגדלת חזה בין האיברים המשמעותיים והמגדירים, נשיות נמצא איזור החזה. ולכן, בכדי להרגיש יותר שלמות עם עצמן, נשים רבות בוחרות לבצע ניתוח הגדלת חזה. מה עוד, שגוף האישה עובר תהליכי שינוי רבים לאחר לידות והנקות וכתוצאה מכך, גם איזור החזה לעיתים מאבד מגודלו וצורתו המקוריים. מלבד תהליכים טבעיים כתוצאה מהיריון ולידה, ישנם סיבות נוספות בגללן נשים בוחרות לבצע ניתוח להגדלת שדיים- במקרה של גודל קטן ולא מפותח או גודל לא סימטרי.
ייעוץ מקצועי לפני הניתוח ככלל, משרד הבריאות ממליץ לבצע ניתוח הגדלת חזה מגיל 18 ומעלה, היות ואצל נשים רבות בגילאים צעירים יותר, השד ממשיך עדיין להתפתח. במקרים מסוימים וחריגים, ניתן לבצע את הניתוח לפני גיל 18, בליווי הורה ו/או אפוטרופוס. לכל אישה המאפיינים הייחודיים של גופה, ולכן חשוב להתייעץ עם מנתחת פלסטית מומחית ומקצועית בכדי להבין את התהליך והמשמעות של מאפיינים שונים של הניתוח, כמו בחירת מקום החתך, סוג ומיקום השתלים. ניתן להסתייע בהדמיית הגדלת חזה לפני אחרי, בכדי לקבל החלטות מושכלות יותר.
הליך הניתוח הניתוח עצמו נמשך בין שעה לשעה וחצי והוא מבוצע בתהליך הרדמה כללית. לפני הניתוח בוחנים את אפשרויות מיקום החתך, כאשר מיקום הנפוץ והמועדף ביותר הוא באיזור הקפל התת שדי, שכן הוא בעל הגישה נוחה והמתאימה ביותר לעיצובם של השדיים. בנוסף, מיקום זה מסתיר בצורה אפקטיבית את הצלקת העדינה הנותרת לאחר הניתוח. לאחר ביצוע החתך, השד מורם בכדי ליצור כיס להכנסת השתל.
שתלים – סוג, גודל וצורה השתלים הנפוצים כיום הם שתלי הסיליקון, היות והם מעניקים לשד צורה מעוצבת יותר ואף תורמים להפחתת הקפלים בעור. צורת שתלי הסיליקון הם עגולים או אנטומים והתאמתם תתבצע בהתאם לצורה הסופית אותה המטופלת מבקשת לקבל. את גודלם של השתלים נקבע לפי רוחב השד ומידות הגוף. חשוב לבצע התאמה מדויקת בכדי לשמור על צורה אידיאלית ואסתטית לאורך זמן. אצל ד"ר שגית משולם תוכלי למצוא ליווי מקצועי, צמוד ואישי לאורך כל התהליך, עד להתאמה מקסימלית של התוצאות הסופיות, שיגרמו לך להרגיש שלמה עם עצמך ועם גופך, לאורך זמן. בקרו באתר הבית: www.dr-sagitmeshulam.com