כן, זה סוף סוף קורה. טיילתם פעם באזור המרינה בהרצליה ופנטזתם על הפלגה אל עבר השקיעה על גבי יאכטה מפוארת ומיוחדת? היום הפנטזיה הזאת יכולה להתגשם. בעזרת חוש הרפתקנות מפותח, רצון עז למצוא רעיון מקורי לבילוי ובעזרת פורטל מקצועי שייתן לכם את כל המידע הדרוש – גם אתם יכולים להתמכר להפלגות משגעות אל לב הים התיכון, שם תוכלו לראות את הרצליה מהצד הפחות מוכר שלה – מבט מכיוון הים. ההפלגה לא חייבת להיות בקונספט של שייט זוגי רומנטי (אם כי ללא ספק זו האפשרות הכי טובה שיכולה להיות), הן גם מתאימות למשפחות או חברים, קבוצות קטנות או גדולות שרוצות לחגוג מאורע מיוחד או סתם להנאה ובעצם – ההפלגה הזאת מתאימה לכל אירוע, סיטואציה וסוג אנשים. אז כן, זה יתאים גם לכם!

2 צפייה בגלריה
יאכטה רחבה ומאובזרת "דולפין" של חברת "דולפין הפלגות בהרצליה"
יאכטה רחבה ומאובזרת "דולפין" של חברת "דולפין הפלגות בהרצליה"
יאכטה רחבה ומאובזרת "דולפין" של חברת "דולפין הפלגות בהרצליה"
(צילום: דולפין הפלגות בהרצליה)

הרצליה – נקודת מוצא מעולה לצאת ממנה להפלגה!

נתחיל מהלוגיסטיקה הפשוטה - להרצליה קל להגיע כמעט מכל מקום ברחבי מרכז הארץ, השרון הצפוני וכמובן גוש דן. לא צריך להרחיק עד אילת ובטח שלא חייבים לנצל ביקור בחיפה. כאן במרחק נסיעה קצר מהבית ממתינה הרצליה עם המרינה היפיפייה שלה לכל מי שמתחשק לו בילוי בלב ים. כאן אפשר למצוא סוגים שונים ומגוונים של יאכטות כדי שיהיה קל ופשוט להתאים את היאכטה עצמה לכל סוג של אירוע או סיטואציה. זוגות שמחפשים הפלגה רומנטית לא חייבים יאכטה ענקית וכמובן שקבוצת מבוגרים תצטרך יאכטה מפוארת שיהיה בה מספיק מקום ללא צפיפות ועם הרבה מרווח תנועה. מעבר להתאמת סוג היאכטה, דבר חשוב לא פחות הוא להתאים את השירותים שהיאכטה מציעה. בחלק מן ההפלגו תוכלו לשלב פעילויות ספורט ימי או ארוחה מפנקת באחת מן המסעדות על הים בהרצליה. ההתאמה האישית חשובה ומהותית והיא מה שיכריע את הכף האם יהיה מדובר בהפלגה מוצלחת ומענגת או שלא.
אז עם איזה מידע ראשוני צריך כבר להגיע לשלב הבחירה וההחלטה? עם מספר המפליגים, עם סוג היאכטה המועדף, האירוע או הסיטואציה אשר בגינם רוצים לצאת להפלגה ועם התקציב שהועמד לטובת ההפלגה. מה שצריך לעשות כעת זה להיכנס לפורטל המקצועי כאן על הים, להתרשם משפע המידע המהותי שכדאי להכיר ולדעת מבעוד מועד וכמובן – לסיים את הביקור באתר בהזמנה של יאכטה להפלגה הבאה שלכם מהרצליה. גם מי שלא מכיר את עולם כלי השייט יקבל הרבה מאד תשובות לשלל שאלות חשובות ויוכל להבין בדיוק מה עליו להזמין ומה סדר הפעולות הנדרש. באירועי ימי הולדת או הצעות נישואין, דרך פורטל כאן הים תוכלו גם למצוא בנמל הרצליה מסעדות בהן ניתן להזמין מקום לארוחה מפנקת או אירוע על הים. נתקלתם בבעיה? אפשר בקלות ובמהירות ליצור קשר עם מנהלי האתר, לקבל מענה ותשובות ולהמשיך את הגלישה עד להזמנת ההפלגה שהכי תתאים לכם! עכשיו באמת כבר לא צריך לחכות יותר.

2 צפייה בגלריה
נעמה: היאכטה המפוארת של חברת "גלי נעמה" בהרצליה
נעמה: היאכטה המפוארת של חברת "גלי נעמה" בהרצליה
נעמה: היאכטה המפוארת של חברת "גלי נעמה" בהרצליה
(צילום: גלי נעמה)

מגלים מקומות חדשים – מהצד של הים!

הרבה מאד שנים שייט או הפלגה מחופי ישראל כלל לא היו אפשריים או מתאימים. כעת המצב שונה ואפשר (כדאי!) ליהנות מבילוי שהרבה פחות מכירים. את ההפלגה ילווה סקיפר מקצועי שמכיר את כלי השייט, יספר בדיוק את כל מה שצריך לדעת, ייתן למפליגים את כל ההנחיות החשובות אבל הכי חשוב – ייטמע בסביבה על מנת לתת לכם ליהנות. הוא יהיה איתכם שם אבל אתם לא תרגישו אותו, אתם תהיה עסוקים ב-ליהנות כמה שיותר. ולמזלכם – עכשיו זה אפשרי וקרוב יותר מתמיד.
לא ייאמן שלהרצליה יש עוד איך לחדש ולהפתיע את מי שמגיע לבקר בה. אם עד עתה חשבנו וידענו שיש בה הרבה מה לעשות ואיך לבלות – הרי שכעת יש עוד אפשרות חדשנית ומעניינת ואין מי שהפלגה אל הרחק מהיבשה לא קוסמת לו ומפתה אותו במיוחד. גם אתם יכולים לצאת לשייט כזה, שיתאים לכם בדיוק ועם המידע שתשיגו מפורטל כאן על הים – אין ספק שההנאה שלכם תהיה שלמה!
לעוד פרטים אודות שייט במרינה הרצליה ובכל חלקי הארץ חייגו 072-394-5092